י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בזירת האסון

משי-זהב: "תתעוררו, עם ישראל, אין כוחות"

יו"ר זק"א יהודה משי-זהב, הגיע לזירת התאונה סמוך לים המלח ותיאר את התחושות הקשות | לדברי משי-זהב, "אני למוד ניסיון, חוויתי וראיתי את כל הפיגועים והאסונות במשך 30 שנה. גם היום, כשאני מגיע לאירוע או אסון בו ילדים נהרגים, ילדים נשרפים, אתה לא עומד בזה"

משי-זהב: "תתעוררו, עם ישראל, אין כוחות"
תאונה קטלנית בכביש 90 סמוך לים המלח צילום: נתי שפירא

יו"ר זק"א יהודה משי-זהב, הגיע לזירת התאונה סמוך לים המלח ותיאר את התחושות הקשות. לדברי משי-זהב, "אני למוד ניסיון, חוויתי וראיתי את כל הפיגועים והאסונות במשך 30 שנה, הכל ראיתי. אבל כל פעם מחדש, גם היום, כשאני מגיע לאירוע או אסון בו ילדים נהרגים, ילדים נשרפים, אתה לא עומד בזה. גם לי, אין את תעצומות הנפש, אני לא יודע איך המתנדבים עומדים בזה".

"בזמן האחרון אנחנו מקבלים את זה בכפולות, רק לפני שבוע וחצי טיפלנו פה במשפחה שלמה שנהרגה בתאונת דרכים, לפני שבועיים, שני ילדים שנשרפו בביתר עילית, לפני כמה ימים הפיגוע בפיטסבורג שטיפלנו. ועכשיו, משפחה שלמה, שמונה נפשות, שישה ילדים ועוד זוג הורים", אומר בכאב יהודה משי-זהב.

משי זהב זועק מדם לבו, "על מה ולמה? על חוסר תשומת לב של רגע, רגע אחד לא להסתכל בטלפון, לא לסמס, לא להגיב ב-whatsapp. תראו את התוצאות, תשאלו אותנו מתנדבי זק"א, תראו את המחיר. זה לא שווה, על מה ולמה? תראו מה קורה פה".

"תתעוררו, עם ישראל, קצת תשומת לב. גם בכביש הארוך הזה, כביש הערבה, בכל כך הרבה הרוגים וחללים אנחנו טיפלנו בכביש הזה", אומר יו"ר זק"א.

עוד הוסיף, "תראו את המחיר, תראו את התוצאות. אנא, רחמו, די מספיק, אין לנו כבר כוחות לטפל בדברים האלו".

משי זהב יהדה משי זהב אסון משפחת עטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד