י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קשה מנשוא

בצהריים: הלווית שמונת בני משפחת עטר

שמונת בני משפחת עטר - זוג ההורים וששת ילדיהם, שניספו אתמול בתאונת דרכים מחרידה, יובאו בשעות הצהריים למנוחות בבית העלמין בנתניה 

בצהריים: הלווית שמונת בני משפחת עטר
תאונה קטלנית בכביש 90 סמוך לים המלח צילום: נתי שפירא

האסון המחריד בכביש 90: היום (רביעי) בשעה 14:30 תחל הלוויתם של שמונת הנספים בתאונה החזיתית שאירעה אתמול בצומת ים המלח, בה מצאו את מותם בני משפחת עטר מהיישוב פסגות שבבנימין, עת שהיו בדרכם לטיול משפחתי לרגל יום השבתון - יום הבחירות.

מעמד הלוויה צפוי להיות קשה מנשוא, כאשר לעיני המלווים, שמונה גופות עטופות בטלית, זוג הורים וששת ילדיהם - משפחה שלימה שנמחקה, אשר תובא למנוחות סמוך לשקיעת החמה בבית העלמין שיכון ותיקין בנתניה.

ההרוגים הם, יריב בן ה-45 ורעייתו שושנה בת ה-47 ממשפחת עטר, וששת ילדיהם התמים והזכים: יעקב-ישראל בן ה-12, עטרת בת ה-11, איילה בת ה-9, מוריה בת ה-7, ידיד בן ה-5 ואביגיל בת ה-3, זכרונם לברכה.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה של המשטרה, עולה כי ככל הנראה היסח דעת של אחד הנהגים גרם לתאונה.

במשרד התחבורה אמרו כי הם "רואים בחומרה את העובדה שגורמים שונים מנצלים את האסון הכבד כדי להעליל עלילות פוליטיות ולהאשים את הממשלה בהאשמות חסרות כל בסיס". לדבריהם, "לפי נתוני חברת נתיבי ישראל קטע הכביש שבו מדובר הוא ישר ומטופל ועם שוליים רחבים ומן הראוי להמתין לתוצאות חקירת המשטרה כדי לדעת מה היו הסיבות לתאונה".

נהג הרכב, בן 52, המעורב בתאונה הקטלנית, שהועבר עם שחרורו מבית החולים לחקירת בוחני תאונות דרכים - נעצר, ומחר תבקש המשטרה מבית המשפט השלום בבאר שבע להאריך את מעצרו.

נהג הרכב ששרד את התאונה הקטלנית, סיפר לחוקרי המשטרה: "אני ראיתי שלושה הרוגים, אבל מד"א אמרו לי חמישה, ועכשיו אמרו לי שמונה".

תוך כדי שהוא נוטל את האשמה על עצמו, אמר לחוקרים, "אין לי מה להסתיר, אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זו הפעם הראשונה שזה קורה לי. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שאני הרגתי 5 אנשים, אני לא נוהג יותר".

בשיחתו עם החוקרים הוסיף "אני רוצה למות. שאלתי את עצמי איך אני יכול להתמודד אם זה? אז אמרתי לעצמי לא, יש לי ארבעה ילדים, אני אחזיק את עצמי. אני לא אשקר לך אלה מחשבות שעברו עליי", והוסיף "הרגתי משפחה שלמה, לא אסע יותר לעולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בחשבון הטוויטר שלו לתאונה, וכתב "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

משפחת עטר הגיעה לישוב פסגות לפני כ-13 שנים קצת לאחר חתונתם. המשפחה התגוררה בשכונת העי ולפני כשנתיים עלתה לשכונה המרכזית ונטעה את מקומה ביישוב.

יריב ז"ל עבד בחברת מחשבים, שושי אשתו שימשה כמורה לחינוך מיוחד בעמותת 'קרן אור' בירושלים. הילדים למדו בבית הספר היסודי ובגנים בפסגות והבן הבכור למד בישיבה התיכונית מטה בנימין בבית אל.

יושבים שבעה ברח' הנרקיס 3 בנתניה, משפחת עטר. משפחת זרחי (משפחתה של האם) תשב בפסגות בבית משפחת עטר.

תאונה קטלנית משפחה נמחקה תאונת דרכים כביש 90 הלוויה אסון משפחת עטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד