ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
זעם ותסכול

מה באמת קרה לאתר משרד הפנים הלילה

"אתר האינטרנט שלנו לא קרס אתמול", כך מבהירים הבוקר במשרד הפנים, לאחר שאזרחים רבים הביעו זעם ותסכול, מכך שלא הצליחו לגלוש באתר כדי לעקוב אחר תוצאות האמת ברגע האמת

מה באמת קרה לאתר משרד הפנים הלילה
משרד הפנים צילום: באדיבות המצלם

אכזבה רבה בקרב אזרחי ישראל, אשר ניסו לצפות בתוצאות המתעדכנות לאורך יום הבחירות והלילה שלאחריו, באתר שפתח משרד הפנים במיוחד ליום זה - אך לא הצליחו, הם נתקלו בקשיי גלישה ולחלקם אף הופיע על המסך כי "האתר אינו קיים".

גולשים רבים הגיבו בזעם ברשתות החברתיות, כולל בדף הפייסבוק של משרד הפנים: "איך הגיוני שהאתר לא מציג את התוצאות? פשוט בושה", הגיב אחד הגולשים.

גולש אחר הגיב: "בושה שהאתר שלכם שמציג תוצאות אמת לא עובד.. היו לכם חמש שנים לבנות את המערכת.. פשוט בושה... אבל בגלל שזה משרד ממשלתי, כנראה לאף אחד לא אכפת וכנראה שלא יינקטו שום צעדים כלפי מי שפיתח את האתר".

הזעם והתסכול לא נפסק ונמשך לאורך הלילה כולו: "משרד הפנים במדינת ה-"סטרטאפ ניישן" לא מסוגל להרים אתר מתפקד. בושה".

מ'משרד הפנים' מסרו הבוקר בתגובה, לאור פניית כלי התקשורת: "אתר האינטרנט שלנו לא קרס אתמול. קרס אתר ייעודי שהוקם על ידי לפ"מ לרגל הבחירות. הוא הותקף - ולאחר מכן הוחזר".

לשכת הפרסום הממשלתית דוחה את ההאשמות כלפיה וטוענת כי "ללפ"מ אין קשר לקריסה. לשכת הפרסום הממשלתית הקימה את דף נחיתה המפנה את הגולשים לאתר משרד הפנים. אתר משרד הפנים כלל בתוכו מערכת תוצאות אמת שלא עמדה בעומס וקרסה".

משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד