י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
היכונו לפקקים ולבואש

ויהי לאחר הבחירות: הפלג 'חוסם' את בני ברק

לאחר שהביאו למעלה מ-22 אלף קול בשש ערים, 'הפלג הירושלמי' חוזר לרחובות להפגין על מאסר בחור ישיבה 

ויהי לאחר הבחירות: הפלג 'חוסם' את בני ברק
אילוסטרציה צילום: Gili Yaari/Flash90

ויהי לאחר הבחירות: בעקבות מעצרו של תלמיד הישיבה ישראל מאיר אלישיב, המשתייך ל'פלג הירושלמי', לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס, ייצאו היום בחורי ואברכי 'הפלג' להפגין למען שחרורו, בצומת הרחובות השומר - ז'בוטינסקי בבני ברק.

במבזק טלפוני שפורסם הבוקר, נאמר בשם 'הוועדה להצלת עולם התורה' כי ייצאו להפגין היום (חמישי) בשעה 15:45 בצומת הרחובות הנ"ל. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', באופן מפתיע נמשך השקט מזה מספר חודשים, כאשר ההפגנה האחרונה נערכה בשלהי חודש אב, בעקבות מעצרו של ניסן ראדה, תלמיד ישיבת 'ראשית חכמה'.

לאחר מעצרו של אלישיב - מספר ימים קודם הבחירות, נכנסו רבני 'הוועדה להצלת עולם התורה', למעונו של הגאון רבי אשר הכהן דויטש, על מנת לקבל הדרכה והכוונה, כיצד לנהוג בתקופת בחירות, שענה "ההפגנות, זה דבר חשוב מאוד, רק שההפגנות - הזמן המתאים לעשות אותם, בשעה שהשלטונות לוחמים בנו על ידי מעצרים - זה הזמן לעשות הפגנות, כדי להביע שהציבור נחוש ומוכן לסבול הכל, ולא יעזוב את דרכו".

סיבה נוספת הייתה, שהמחאה תהיה בהצבעת מחאה בקלפי, כפי שמפגלת 'הפלג הירושלמי' - עץ, הכניסה למעלה מ-22 אלף קול בשישה ערים, כמו כן, בן הישיבה אלישיב העביר מסר מתא מאסרו ש"לא יעשו הפגנות בתקופת הבחירות", מה שיכול היה להזיק למערכה. 

 

הפלג הירושלמי עץ בחורי ישיבה הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד