ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ניחן ביכולות פיקודיות מרשימות ומוכחות"

השר ארדן החליט: זה מפכ"ל המשטרה הבא

נבחר אחד מתוך שלושת המועמדים להחליף את אלשיך - ניצב בדימוס משה צ'יקו אדרי, הוא מפכ"ל המשטרה הבא | השר ארדן אומר עם המינוי כי אדרי נמצא המתאים ביותר לתפקיד 

השר ארדן החליט: זה מפכ"ל המשטרה הבא
משה צ'יקו אדרי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, החליט להמליץ בפני הממשלה על מינויו של ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי לתפקיד המפכ"ל הבא של משטרת ישראל.

מינויו של ניצב אדרי יובא לאישור הממשלה, בכפוף לאישור הוועדה המייעצת למינוי בכירים בראשות השופט גולדברג.

השר לבטחון הפנים ארדן יעביר היום (שישי), את שמו של ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי לשופט בדימוס אליעזר גולדברג, יו"ר הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה

השר ארדן שוחח עם שני המועמדים הנוספים לתפקיד המפכ"ל, ניצב יורם הלוי וניצב דוד ביתן, עדכן אותם והודה להם על התמודדות מקצועית ומכובדת.

בחודשיים האחרונים קיים השר לביטחון הפנים ארדן, הליך בחירה לתפקיד המפכ"ל, שכלל התייעצויות עם בכירים במשטרה ובמערכת הביטחון, בעבר ובהווה, כולל עם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשייך וכן ראיונות מקיפים עם שלושת המועמדים בהם הוצגו לו תכניותיהם למשטרת ישראל בתחומים השונים.

בתום הליך הבחירה, החליט השר ארדן כי ניצב אדרי הוא המועמד המתאים ביותר לכהן כמפכ"ל המשטרה.

מי האיש

ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי, נשוי ואב לשלושה, הוא בעל תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת תל אביב ומתגורר בכפר אורנים.

אדרי, בן 51, שרת במשטרת ישראל מאז שנת 1990. לאחר שחרורו מצה"ל, כסגן מפקד סיירת גולני, התגייס למשטרה ושירת במגוון תפקידי פיקוד ושטח ובהם: מפקד תחנת טייבה, מפקד תחנת כפר סבא, מפקד מרחב ירקון, מפקד יחידת אתג"ר, ראש אגף התנועה, מזכיר בטחוני וראש המטה המבצעי של השר לבטחון הפנים, מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז תל אביב. בשנה האחרונה מכהן אדרי כמנכ"ל המשרד לבטחון הפנים על גופיו השונים.

במסגרת הראיונות שערך השר ארדן למועמדים, הוצגו לו תכניותיהם להתמודדות עם אתגרי המשטרה המרכזיים כפי שנכללו במדיניות השר ובהם:
1. התמודדות עם הפשיעה והאלימות ביישובים הערביים.
2. הגברת האכיפה בכבישים במסגרת המאבק בתאונות הדרכים ובבריונות בכביש.
3. הגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט.
4. מאבק באלימות בתוך המשפחה וברצח נשים.
5. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במשטרה.
6. שיפור השירות לאזרח.
7. חיזוק המשמעת במשטרת ישראל.

השר ארדן אמר לאחר הבחירה בו: "ניצב בדימוס משה אדרי ניחן ביכולות פיקודיות מרשימות ומוכחות יחד עם נסיון רב-שנים במגוון גדול של תפקידים במשטרת ישראל ובבקיאות רבה באתגרים העומדים בפני המשטרה בשנים הבאות. כל אלה עושים אותו למועמד המתאים ביותר".

"ניצב בדימוס אדרי הציג בפני תכניות מרשימות להתמודדות עם אתגרי המשטרה המרכזיים בהתאם למדיניותי ואני בטוח שכישוריו ונסיונו הייחודי, הכולל רקע בטחוני והתמודדות עם אתגרי הטרור והבטחון האישי וגם רקע אזרחי עשיר כמפקד תחנות ומרחבים במשטרת ישראל, יאפשרו לו לעמוד במשימות הרבות ולהביא לחיזוק אמון הציבור במשטרת ישראל", כך ארדן.

השר הודה ליועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, לפרקליט המדינה עו"ד שי ניצן ולמשנה ליועמ"ש לממשלה עו"ד דינה זילבר על הטיפול המקצועי, היסודי והיעיל בבדיקת המועמדים שהוצגו.

משה אדרי מפכ"ל המשטרה גלעד ארדן השר לביטחון פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד