י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האנטישמיות מרימה ראש

הנהג צעק לעבר החרדים: "זו לא מדינת היהודים" ונתן אגרוף בבטן

רצף מקרי האנטישמיות בארה"ב, אינו פוסק ואף מתעצם בתדירות: חרדים הותקפו בשבת על ידי נהג מונית ממוצא היספאני, ללא התגרות מצידם. המשטרה חוקרת את המקרה כפשע שנאה | בנוסף, נעצר פעיל דמוקרט מוכר אשר ריסס כתובות נאצה נגד יהודים על מרכז יהודי בברוקלין

הנהג צעק לעבר החרדים: "זו לא מדינת היהודים" ונתן אגרוף בבטן
מונית[ צילום: pixabay

גבר ממוצא היספאני שנהג במונית ב'ספרינג וואלי' שבניו יורק, ביום שבת אחה"צ, עצר את מכוניתו בשדרות סאות' מדיסון ליד רחוב סינגר, יצא מהרכב וניגש אל יהודי חרדי שצעד יחד עם אחיו, והחל לצעוק לעברם: "זו לא מדינת היהודים, אין לכם כאן מלוכה".

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, שני האחים החרדים המשיכו לצעוד ולא התייחסו לנהג הצועק, הנהג ניגש אל אחד מהם, כיוון את האצבע שלו כביכול הוא מחזיק אקדח, הצמיד את האצבע לאחד מהם ונתן לו אגרוף בבטן. בתגובה הם החלו לצעוק והנהג ברח.

המשטרה פתחה בחקירה נגד הנהג האנטישמי ומנסה להגיע אליו. החברה בה עובד נהג המונית, American Latino taxi. היא חברה שהנהגים שלה ידועים בהתנהגות בלתי הולמת נגד נשים, ונהגים תקפו נשים חרדיות כמה פעמים, הם נוהגים בפראות וכמה מהם דרסו חרדים בעבר.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחודש, נהג מונית גם הוא ממוצא היספאני, עצר לפתע ברחובה של בורו פארק, התנפל על גבר חרדי בן 62, והיכה אותו קשות, הנהג נעצר וממתין למשפטו.

בתוך כך, משטרת ניו יורק עצרה ביום שישי בלילה פעיל דמוקרטי, שנצפה במצלמות האבטחה מצייר כתובות גרפיטי במרכז יהודי בברוקלין, על הקיר בתוך הבנין נכתבו מסרים אנטישמיים מתועבים, ימים ספורים אחרי ש-11 יהודים נרצחו בבית כנסת בפיטסבורג, אירוע שהוגדר כמתקפה האנטישמית הקטלנית ביותר בהיסטוריה של ארה"ב.

הרשויות בברוקלין עצרו את ג'יימס פוליט, בן 26, מתנדב לשעבר בקמפיין הנשיאותי הראשון של ברק אובמה, על כך שהשחית את הקירות עם כיתוב "עכברים יהודיים אנחנו כאן", "יהודים כדאי לכם להיות מוכנים". ו"היטלר".

החשוד גם שרף את הדגל האמריקאי במספר הזדמנויות, דבר שנחשב לעלבון קשה בארה"ב, הוא גם כתב בחשבון הפייסבוק שלו איומים נגד יהודים.

על פי הדיווח בכלי תקשורת בארה"ב, החשוד נצפה במצלמות האבטחה מנסה להצית שריפות בכמה מבנים יהודיים, בתי כנסת, ישיבות, ומרכזים יהודיים נוספים, המשטרה פרסמה את תמונתו, והוא זוהה מהר מאד ונעצר.

אנטישמיות נהג מונית היספני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד