י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ויהי אחרי מות

מורשת וינרוט: העו"ד שפותחים משרד חדש

"מורשת שתוביל את דרכנו": שני עו"ד שהיו שותפים במשרד המוביל, בהם עורכי הדין עמית חדד ואריאל רוט הודיעו על הקמת משרד עצמאי שייקרא חדד רוט ושות' | מטעמו של נתניהו נמסר כי חדד ימשיך בייצוגו

מורשת וינרוט: העו"ד שפותחים משרד חדש
עורך הדין יעקב וינרוט זכרונו לברכה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עורכי הדין עמית חדד ועו"ד אריאל רוט, השותפים במשרדו של עורך הדין יעקב וינרוט ז"ל, הודיעו היום (ראשון) על החלטתם לפרוש ממשרדו של המנוח ז"ל ולהקים משרד חדש ועצמאי שייקרא "חדד רוט ושות'".

אל עו"ד חדד ועו"ד רוט מצטרפים חלק מעורכי הדין המובילים ממשרד וינרוט ובכלל כך, עו"ד תמר פולק, עו"ד אליהו וייס, עו"ד נועה מילשטיין, עו"ד אביחי יוסף ועוד. אולם, כ-20 עורכי דין נשארים במשרד.

עו"ד חדד ורוט מסרו, כי הם זכו לעבוד בקרבה ובצמידות הדוקה במיוחד למייסד הפירמה עו"ד ד"ר יעקב וינרוט ז"ל. העבודה במחיצת עילוי משפטי בסדר גודל שכזה היתה זכות גדולה במיוחד. לאחר פטירתו של ד"ר ויינרוט ז"ל שבו ועלו סוגיות הנוגעות לעניינים פנימיים של המשפחה ושל עזבון המנוח. "בחרנו לא להיות חלק מהבירור המשפחתי הפנימי ולצאת לדרך חדשה". אנו אמנם פורשים מן המשרד, אך איננו עוזבים את מורשתו של מורנו יעקב ז"ל, ומורשת זו תוביל את דרכנו החדשה", אמרו עורכי הדין.

עו"ד עמית חדד נחשב לעו"ד מוכר, הוא היה שותפו ויד ימינו של ד"ר יעקב וינרוט עד יומו האחרון. בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים. בעל תואר שני בקרימינולוגיה בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד רוט היה השותף המנהל בפירמה בשנים האחרונות. עו"ד רוט הינו בעל תואר ראשון במשפטים, והתמחה במשרד ד"ר י. וינרוט ושות', בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל בחברות מרכזיות במשק, וכן כדירקטור במספר חברות מובילות בישראל.

לעו"ד רוט ניסיון רב בהובלה וניהול של עסקאות מורכבות ובהיקפים משמעותיים במשק הישראלי; בניהול הליכים מורכבים בתחומי הליטיגציה האזרחית בערכאות השונות ובניהול מו"מ מורכבים בין חברות ועסקים, בסכסוכים בין בעלי מניות, ובמסגרת זו ייצג ומייצג בהצלחה בהליכי בוררות רחבי היקף.

גורמים בכירים במשרדו של עורך הדין וינרוט אומרים בתגובה ל'בחדרי חרדים', "משרד ד"ר י.וינרוט ושות׳, עובדיו ושותפיו מאחלים לעו״ד עמית חדד הצלחה בדרכו. את משרד ד״ר י.וינרוט ושות׳ ימשיך להוביל ד״ר יחיאל וינרוט יחד עם צוות השותפים הבכירים, עודד נשר, דודו ג'והן וד"ר אמיר שויצקי, שעבד לצדו של מייסד המשרד ד״ר יעקב וינרוט ז״ל.
לצדם של השותפים ממשיך לפעול צוות של כ-20 עורכי דין המהווים את עמוד השדרה המקצועי והמיומן אשר ימשיך לטפל בלקוחות המרכזיים של המשרד".

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר: "עו"ד חדד ימשיך בייצוג ראש הממשלה נתניהו".

עו"ד עמית חדד עורך הדין יעקב וינרוט עורכי דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד