י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תוך 24 שעות:

שוב נתפס גנב אופניים בבני ברק • תיעוד

הערב דיווח אזרח תושב בני ברק כי האופניים שלו נגנבו וכי הוא תועד במצלמות האבטחה • ארגון 'השומרים' ערכו סריקות וזיהו את החשוד - שהובל לתחנת המשטרה

 שוב נתפס גנב אופניים בבני ברק • תיעוד
ניידת שיטור עירוני בבני ברק צילום: ארגון השומרים

הערב (ראשון) דיווח אזרח תושב העיר בני ברק כי האופניים שברשותו נגנבו, וכי הגנב תועד במצלמות האבטחה.

מתנדבי ארגון 'השומרים' שהגיעו למקום יחד עם צוות השיטור העירוני, ביצעו סריקות ולאחר זמן קצר זיהו את החשוד, לאחר שהגיעו אליו, החשוד הוביל אותם למחסן באחד הבניינים הסמוכים בבני ברק, שם נמצאו זוגות אופניים יקרות ערך וסוללות שעל פי החשד נגנבו מתושבי האזור בימים האחרונים.

החשוד נעצר על ידי צוות השיטור העירוני ונלקח להמשך חקירה בתחנת המשטרה בבני ברק. בתום חקירתו יחליטו במשטרה האם לשחררו בתנאים מגבילים, או להביאו מחר (שני) לבית משפט השלום בתל אביב על מנת לבקש את הארכת מעצרו.

בארגון 'השומרים' מציינים כי בתקופה האחרונה סובלת העיר בני ברק ממכת גנבות של אופניים חשמליים והאביזרים הנלווים אליהם. בעקבות זאת, מתנדבי הארגון תגברו את פעילותם במהלך הלילות האחרונים במטרה להביא למעצרם של הפורצים.

שהאופניים והסוללות הגנובות, נמצאים כעת בתחנת המשטרה ברחוב הקישון בבני ברק. תושבים שהאופניים שלהם או האביזרים הנלווים נגנבו במהלך הימים האחרונים, מתבקשים לגשת לתחנת המשטרה לצורך זיהוי האופניים והגשת תלונה.

אופניים חשמליים שיטור עירוני ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד