י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרשת הברחות היהלומים

מקורביו של לבייב: "לא יגיע לחקירה בישראל"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשישה ימים את מעצרם של החשודים בהברחת היהלומים • בפרקליטות המדינה שוקלים לבצע חיקור דין ללב לבייב ברוסיה שבינתיים לא צפוי להגיע לישראל • מקורבי לבייב חשודים בהעלמת מס, קשירת קשר לביצוע פשע, הברחת סחורה ועוד

מקורביו של לבייב: "לא יגיע לחקירה בישראל"
לב לבייב צילום: אביר סולטן, פלאש 90

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשישה ימים את מעצרם של החשודים בהברחת יהלומים מאז שנת 2010, בשווי עתק שנאמד במאות מיליוני שקלים. השישה ישהו במעצר עד ליום ראשון בשבוע הבא.

חמישה מהעצורים, להם קשר לחברה שבבעלות איש העסקים הישראלי לב לבייב, חשודים בהעלמת מס, קשירת קשר לביצוע פשע, הברחת סחורה ועבירות נוספות.

בית המשפט הורה על עיכוב ביצוע פרסום שמותיהם של החשודים וכל פרט מזהה בעניינם עד מחר (שלישי) בשעה 12:00, על מנת לאפשר הגשת ערר בעניין זה לבית המשפט המחוזי.

מטעמה של חברת LLD שבבעלות לב לבייב נמסר היום כי החברה "אינה מכירה כלל את האירוע המדווח בתקשורת". על פי הודעת החברה, "מר לבייב והחברות שבשליטתו פועלים בהתאם לנורמות הראויות, ותוך הקפדה על ציות לחוק. אנו מקווים כי הנושא יתברר במהרה והחשדות יתבררו כמשוללות בסיס".

בפרקליטות המדינה שוקלים לבצע חיקור דין ללב לבייב ברוסיה, כך פרסם הערב לראשונה כתב הפלילים של חדשות 10, מאור צור. המשמעות של חיקור הדין, שישראל תבקש משלטונות רוסיה לאפשר לחוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית בלהב 433 להגיע לרוסיה, כדי לחקור את לבייב, שבינתיים לא צפוי להגיע לישראל לכאורה.

ובינתיים, מקורביו של איש העסקים מסרו כי "אם המשטרה רוצה לחקור אותו, היא תצטרך למצוא דרכים לחקור אותו בחו"ל". גורמים המקורבים לחקירת פרשת "יהלום שחור" טוענים: "כל העקבות מובילים ללבייב, הוא הנהנה העיקרי של ההונאה"‎.

לבייב לב לבייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד