ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מהלך מפתיע

המדינה המוסלמית מינתה שר חובש כיפה

שר התיירות החדש של תוניס, הינו יהודי חובש כיפה שומר תורה ומצוות | ראש הממשלה המוסלמי מביע תקווה כי השר החדש יידע להצעיד את התיירות ולהשיב אותה לימים הטובים - לאחר הפיגועים הרצחניים שפגעו קשות בענף

המדינה המוסלמית מינתה שר חובש כיפה
אדם חובש כיפה צילום: Serge Attal/Flash 90

ראש ממשלת תוניס, יוסף צ'האד המוסלמי, מינה אתמול (שני) לשר התיירות במדינה - את רנה טרבלסי, יהודי דתי ואיש עסקים מפורסם בתוניס.

מינויו של טרבלסי למרות היותה של תוניס מדינה ערבית מוסלמית, נחשב למהלך חשוב מבחינת הכלכלה במדינה, על פי הדיווח בכלי תקשורת מקומיים, ראש הממשלה מקווה שהמינויים החדשים יתנו דחיפה חזקה לכלכלה שעדיין לא התאוששה מהמהומות ב-2011 אז החל "האביב הערבי". כשהנשיא וראש הממשלה נמלטו מהמדינה לאחר שהפגנות סוערות התרחשו במדינה בגלל המצב הכלכלי הקשה.

מינויו של השר היהודי התקבל בצורה טובה, הממשלה מקווה שהתיירים יחזרו לתוניס, שכן, לאחר מספר פיגועי טרור - ענף התיירות ספג מכה קשה.

התיירות מביאה הכנסות גדולות מאד לכלכלה התוניסאית והתקווה של ראש הממשלה המוסלמי, שהשר היהודי יצליח להחזיר את התיירות למקומה הטבעי. בתוניס מתגוררים כיום 2,000 יהודים, כשבזמן מלחמת העולם השנייה התגוררו בה 100,000 יהודים.

שר תוניסיה חובש כיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד