י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שמחים שיש לנו חלק בזה"

מחווה מהמנהיג הצעיר: הניצולים טסו לשבוע נופש

המנהיג הצעיר בעולם (32), ממשיך להפתיע לטובה, השבוע הוא הטיס לחופשה על חשבון ממשלת אוסטריה, 140 ניצולי שואה ממוצא אוסטרי החיים בישראל | שגריר אוסטריה בישראל ל'בחדרי': "חבל שזה רק עכשיו, הרבה ניצולים הלכו לעולמם"

מחווה מהמנהיג הצעיר: הניצולים טסו לשבוע נופש
קנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קנצלר אוסטריה הזמין לביקור על חשבון ממשלת אוסטריה, 140 ניצולי שואה אוסטרים המתגוררים בישראל, האוסטרים שילמו על טיסות פלוס אירוח מלא בבתי מלון.

לא נותרו הרבה ניצולי שואה בחיים, ואילו שנותרו הינם מבוגרים מאוד, 140 ניצולי שואה ממוצא אוסטרי החיים בישראל, קיבלו הזמנה מקנצלר אוסטריה הצעיר סבסטיאן קורץ, שהזמין אותם בביקורו בישראל לפני חמישה חודשים, לחופשה בארצו על חשבון הממשלה.

השבוע הביקור יצא אל הפועל. הניצולים טסו לאוסטריה לשבוע שלם, וכל ההוצאות כולל בתי מלון טיסות והוצאות שונות מפאת גילם המבוגר, ממומנות על ידי ממשלת אוסטריה.

מרטין ווייס שגריר אוסטריה בישראל, אומר ל'בחדרי חרדים' על המחווה הלא שיגרתי, "חבל שזה רק עכשיו, הרבה ניצולים הלכו לעולמם, רצינו להזמין את כולם, אך הדבר לקח יותר זמן מהתכנון, אנחנו מאד שמחים שזה יצא לפועל, לא פשוט להביא לשבוע שלם אנשים שקרובים לגיל 100, אבל אם אפשר לשמח אותם אחרי כל מה שהם עברו, אנחנו שמחים שיש לנו חלק בזה".

סבסטיאן קורץ ממשלת אוסטריה שגריר אוסטריה בישראל מרטין ווייס ניצולי שואה חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד