ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
טראמפ מאיים

אם הדמוקרטים יחקרו אותנו - נחקור אותם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חוגג את ההישגים שלו בבחירות ומזהיר את המפלגה הדמוקרטית מפתיחת חקירה נגדו • "נאלץ לשקול לחקור אותם על כל ההדלפות של מידע מסווג", איים

אם הדמוקרטים יחקרו אותנו - נחקור אותם
צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חוגג את ההישגים שלו בבחירות ואומר, "קיבלתי כל כך הרבה ברכות מכל כך הרבה אנשים על הניצחון הגדול שלנו אתמול, כולל ממדינות זרות (חברים) שחיכו לי בשביל עסקאות סחר, עכשיו כולנו יכולים לחזור לעבוד ולוודא שדברים נעשים כמו שצריך".

טראמפ בירך את רון דה סנטיס שנבחר למושל פלורידה וכתב בטוויטר, "הוא הראה אומץ רב בקמפיין שלו ונלחם קשה להיות מושל פלורידה. ברכות לרון ולמשפחה".

טראמפ תקף את התקשורת כדרכו וכתב, "אלה שעבדו איתי בבחירות המדהימות האלה, שאימצו מדיניות ועקרונות חשובים, הצליחו מאוד, אלו שלא, תגידו שלום, אתמול היה יום גדול מאוד, וכל זה תחת לחץ של תקשורת מגעילה ועוינת".

טראמפ הודיע כי יערוך מסיבת עיתונאים בשעה 11:30 שעון מקומי בבית הלבן, שם ידבר "על הניצחונות שלו אתמול".

טראמפ תקף את הפרשנים וכתב, "לכל הפרשנים שלא נותנים לנו קרדיט ראוי בבחירות האלה, רק תזכרו שתי מילים חדשות מזויפות".

טראמפ המשיך ואיים, "אם הדמוקרטים חושבים שהם הולכים לבזבז את הכסף של משלמי המסים לחקור אותנו, אז אנחנו גם נאלץ לשקול לחקור אותם על כל ההדלפות של מידע מסווג, ועוד הרבה דברים ברמת הסנאט. שניים יכולים לשחק את המשחק".

כזכור, הדמוקרטים ניצחו בקונגרס אך הפסידו בסנאט, כך שטראמפ ימשיך לשלוט בסנאט, אך בקונגרס הדמוקרטים ניצחו, ולתוצאה תהיה השפעה גדולה על הרפורמות אותם מנסה לקדם טראמפ, מאחר והדמוקרטים ינסו לעשות הכל כדי לחבל לטראמפ בתוכניות.

טראמפ והרפובליקנים ימשיכו לשלוט בסנאט, אך בקונגרס הם ימררו לטראמפ את החיים, יקימו ועדות שיקשו על חייו של הנשיא, ינסה לקדם הדחה שלו, אך ככל הנראה יתקשו להשיג את מבוקשם.

טראמפ דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד