י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכה לברקוביץ'

ברקת ו'הבית היהודי' תומכים בליאון לראשות

סיעת הבית היהודי בירושלים וכן ראש העיר המכהן ניר ברקת הכריזו על תמיכה במשה ליאון בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים 

  • כ"ט חשון התשע"ט
ברקת ו'הבית היהודי' תומכים בליאון לראשות
ברקת וליאון צילום: יעקב כהן

סיעת הבית היהודי בירושלים מצטרפת לסיעת 'מאוחדים' בירושלים והודיעה על תמיכה משה ליאון לקראת הסיבוב השני.

סיעת הבית היהודי המונה שני מנדטים קיימה בימים האחרונים מו"מ מתמשך עם שני המועמדים משה ליאון ועופר ברקוביץ ,שבסופו הוחלט על תמיכה בראשון לראשות העיר.

הבית היהודי מצטרפת לסיעת מאוחדים של אריה קינג, שכבר הודיעה על תמיכה בליאון, לאחר שתמכה בסיבוב הראשון במועמדותו של יוסי דייטש.

תמיכת הבית היהודי מהווה פגיעה הקשה במועמד החילוני עופר ברקוביץ, והיא מצטרפת לתמיכה שהעניקו שרי הליכוד יריב לוין, צחי הנגבי ומירי רגב בליאון.

בתוך כך, ראש העיר ירושלים ניר ברקת הודיע אף הוא על תמיכתו בבחירתו של ליאון לראשות העיר ירושלים בסיבוב השני.

ראש העיר המכהן אמר, ״אני מאמין שבחירה במשה ליאון בסבוב השני היא בחירה בטובתה של ירושלים ולכן החלטתי לתמוך בו. למשה ליאון יש את היכולת להוביל את העיר למען כל תושביה. עם משה ליאון ירושלים תצליח. מהיכרותי הקרובה עם שני המועמדים ועבודתי עם שניהם, אין לי ספק שמשה ליאון הוא הבחירה הטובה ביותר לירושלים.

ברקת הוסיף ושיבח את ליאון, "לאחר שיחות רבות עם משה, בהן הוא הציג את דרכו ואת התכניות להובלת העיר, השתכנעתי שבכוונתו להוביל את ירושלים מתוך שילוב ושיח עם כל המגזרים וכולם יהיו שווים בפניו, כך שיהיה בכך המשך לדרך שבה הובלתי את ירושלים בעשור האחרון״.

ליאון מצידו הגיב, ״אני מודה לניר על תמיכתו. היא יקרה במיוחד בעיניי. בכוונתי להמשיך ולהוביל את ירושלים כעיר אחת, מאוחדת, בה יש מקום לכל אדם ולכל מגזר, ללא הבדל - כפי שעשה ניר בהצלחה. תמיד הייתי בעד אחדות ובעד שיח מאחד. אני מתכוון להקים קואליציה רחבה ויציבה, שתהיה מבוססת על קווי היסוד של קואליציית ברקת תוך שמירה על הסטטוס קוו. אני מאמין שבראיית האחר וצרכיו, קיום שיח מתמיד בכבוד הדדי והבנה, נוכל לפעול ביחד להמשך פיתוחה של ירושלים ולמתן מענה לצרכים של כולם״.

מהתעוררות נמסר בתגובה לחתימת הבית היהודי עם ליאון: "יש מועמד אחד לראשות העיר שידאג באמת לציונות הדתית בירושלים. קוראים לו עופר ברקוביץ. אין לנו ספק שבוחרי הציונות הדתית בירושלים יצביעו על פי רצונם, על פי מה שטוב להם ועל פי מה שטוב לירושלים. לא על פי הסכמים ודילים של פוליטיקאים שלאוו דווקא דואגים לציונות הדתית בירושלים. יש בית אחד, אמיתי, מחבר, לציונות הדתית בירושלים ולכן בעוד חמישה ימים הציונות הדתית תצביע עופר ברקוביץ".

כזכור, בעבר תקף ניר ברקת במילים חריפות את משה ליאון, "הוא ממש כלי משחק בידי דרעי וליברמן. זו היתה קומבינה שבאה להשתלט על ירושלים עם המון כוח פוליטי וחיבור עסקני גדול", אמר ברקת.

ליאון לא נשאר חייב והגיב, "ברקת עבריין בחירות סידרתי ובשבועות הקרובים יתברר איך רמס את חוק מימון הבחירות ברגל גסה".

ואולם גם עם המועמד החילוני נרשמו חילפו דברים קשים, כשבין היתר תקף את התנהלותו של ברקוביץ', "הוא בלוף גדול. היה יחצן ונשאר יחצן. הוא לא מבין מאקרו. אי אפשר להוביל את ירושלים בלי ראיית מאקרו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד