י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
וועדת השמונה החליטה:

גוש חוסם? רק לאחר התפטרות אבוטבול

פרסום ראשון: וועדת השמונה של 'אגודת ישראל' מפרקת את הגוש החרדי בבית שמש אם לא יתקבלו התנאים - ודורשת מאבוטבול לפרוש עוד הערב • במקביל, פרוש מתנה את הקמת הגוש החרדי בצפת בתנאי לגוש בבית שמש

גוש חוסם? רק לאחר התפטרות אבוטבול
משה גולדשטיין

פרסום ראשון: וועדת השמונה של 'אגודת ישראל' מפרקת את הגוש החרדי בבית שמש, שאמור היה להיות גוש חוסם, באם לא יתקבלו התנאים - ודורשת מראש העיר היוצא, משה אבוטבול, לפרוש עוד הערב מרשימת 'יהדות התורה' המשותפת.

בדיון שהתקיים הערב (רביעי) בלשכתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, קבעו חברי הכנסת של 'אגודת ישראל', יחד עם חברי וועדת השמונה, כי לא יוקם 'גוש חרדי' לפני שמשה אבוטבול יפרוש מהרשימה.

הדרישה מגיעה בעקבות כך שמשה אבוטבול הוצב במקום הראשון ברשימת 'יהדות התורה' המשולבת מ'אגודת ישראל', 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', לאחר שרשימתו נפסלה והוא משובץ על מקום של איש 'שלומי אמונים', נחמן פרנקל.

בנוסף, סגן השר מאיר פרוש חזר על הדרישה שנחשפה אמש לראשונה ב'בחדרי חרדים' ואף פורסמה הבוקר בשמו בביטאון 'המבשר' כי הוא דורש להקים גוש חרדי בצפת בתנאי לגוש בבית שמש.

פרוש דורש מ'דגל התורה' בצפת, שתומכת בשוקי אוחנה, להתייצב יחד עם יתר הסיעות החרדיות ולתמוך במועמדותו של נציג 'אגודת ישראל' בעיר נחמן, גלבך.

יעקב ליצמן בית שמש פרוש צפת אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד