י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
העיתונאי החרדי לנשיא:

"עד כמה אלוקים מעורב בחיים שלך?" • צפו

במהלך מסיבת עיתונאים שאל העיתונאי החסידי, ג'ק טורקס, את נשיא ארה"ב שאלה לא שגרתית • טראמפ: "אלוקים משחק תפקיד גדול מאוד בחיי כנשיא" • וגם: הסערה החדשה שהתחוללה בתוך מסיבת העיתונאים • צפו

"עד כמה אלוקים מעורב בחיים שלך?" • צפו
פלאש 90

ג'ק טורקס, העיתונאי החסידי שמסקר את הבית הלבן בשביל מגזין AMI, שאל את הנשיא שאלה לא שגרתית, בזמן מסיבת עיתונאים בבית הלבן שהתקיימה לאחר בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב.

"עד כמה מעורב אלוקים בחייך", שאל טורקס את טראמפ, האחרון לא הופתע מהשאלה והגיב: "אלוקים משחק תפקיד גדול מאוד בחיי כנשיא, כמו גם בחייהם של אנשים רבים שנמצאים כאן בחדר, כולל סגן הנשיא מייק פנס שנמצא כאן איתנו".

באותה מסיבת עיתונאים נוצרה דרמה של ממש, כאשר הנשיא טראמפ כעס על השדרן המוכר של ה-CNN, ג'ים אקוסטה, וגער בו לעיני כולם.

טראמפ לא נתן לשדרן לסיים את השאלות ששאל, ואמר לו לאחר ששאל על החקירה של הקשר בין אנשי הנשיא לבין רוסיה לפני הבחירות לנשיאות: "תתן לי לנהל את המדינה, ואתה תנהל את CNN. אם תנהל טוב אולי הרייטינג שלכם יעלה. זו לא חקירה, זה ציד. אתה לא יודע לכבד את דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, אתה מתנהג מגעיל לאנשים. תפסיק להתנהג ככה".

שדרן נוסף מערוץ אחר ניסה לגונן על אקוסטה, טראמפ הגיב: "אם להיות כנים, אני לא אוהב גם את הערוץ שלכם. CNN משדרים חדשות מזויפות, ולכן אתם אויבי העם".

דונאלד טראמפ מסיבת עיתונאים הבית הלבן ג'ק טורקס אמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד