י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסיבה לשאלה הלא שגרתית > מיוחד

החסיד ששאל את טראמפ על אלוקים, מספר מה גרם לו לשאול

במהלך מסיבת עיתונאים סוערת, במהלכה שוב תקף טראמפ את התקשורת, העז העיתונאי החסידי בבית הלבן, לשאול את המנהיג משולח הרסן, לגבי מקומו של "אלוקים" בחייו, במפתיע הנשיא השיב לו ברַכּוּת • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא חושף מנין צץ הרעיון במוחו לשאול על כך

החסיד ששאל את טראמפ על אלוקים, מספר מה גרם לו לשאול
הנשיא דונלד טראמפ & העיתונאי ג'ק טורקס צילום: רויטרס ופייסבוק

מסיבת העיתונאים, הקב"ה, השגחה פרטית, וחסיד אחד שעשה היסטוריה: אתמול (רביעי) התקיימה מסיבת עיתונאים בבית הלבן, שם הנשיא דולנד טראמפ ענה לשאלות של עיתונאים, והיה גם קטע פיקנטי, טראמפ רתח על כתב של רשת CNN ונכנס בו בעוצמה.

טראמפ פחות ענה ויותר תקף, אך לעומת התדירות והסגנון בו הוא מותקף יום ולילה על ידי אותם כתבים, התגובה של טראמפ היתה סבירה בניגוד למקרים קודמים.

בין לבין, שאל העיתונאי החסידי ג'ק טורקס - את הנשיא טראמפ: "עד כמה אלוקים מעורב בחיים שלך?".

טורקס המסקר את הבית הלבן, עבור מגזין AMI הפופולרי בארה"ב, העז ושאל את הנשיא שאלה לא שיגרתית, בזמן מסיבת עיתונאים בבית הלבן לאחר בחירות אמצע הקדנציה עם תוצאות לא מושלמות.

טראמפ לא הופתע מהשאלה והגיב לטורקס, "אלוקים משחק תפקיד גדול מאוד בחיי כנשיא, כמו גם בחייהם של אנשים רבים שנמצאים כאן בחדר, כולל סגן הנשיא מייק פנס שנמצא כאן איתנו".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' מספר ג'ק טורקס, מדוע בחר לשאול את השאלה הבלתי שגרתית, "אני הלכתי לישון בחמש בבוקר בליל הבחירות, היו הרבה חגיגות של מנצחים והיה לילה ארוך, התעוררתי בשעה שבע וחצי בבוקר כדי להתפלל שחרית, וכדי לבדוק האם יש מסיבת עיתונאים או עידכונים שונים מהבית הלבן, ראיתי שאין שום עידכון מיוחד אז חזרתי לישון".

"התעוררתי בשעה 10:30 וגיליתי שיש מסיבת עיתונאים בבית הלבן בשעה 11:30, הנסיעה לוקחת בדרך כלל שעה מאיפה שאני מתגורר, עם למצוא חניה זה עוד רבע שעה לפחות, רצתי לאוטו ויצאתי לכיוון הבית הלבן, הנסיעה עברה מהר מאד מהרגיל, לא היו הפקקים הקבועים, אני לא האמנתי שאספיק להגיע, כי קבוע יש פקקים, הגעתי לבית הלבן, ובהשגחה פרטית מדהימה מצאתי חניה, זה לא יאמן, זה פשוט לא יאמן, חניה למצוא לוקח לפחות רבע שעה, וגם אם אני חונה בחניון מסודר לוקח זמן, חניתי ורצתי כל עוד רוחי בי כדי להספיק, ושניות לפני שהדלת נסגרה הספקתי להכנס", מספר טורקס בהתרגשות יתירה ל'בחדרי חרדים'.

"הייתי בהלם מזה שהצלחתי להיכנס וגיליתי שיש מקום פנוי בשורה השניה, דבר לא הגיוני בעליל, כי מי ויתר על מקום בשורה השניה, הבנתי שנכנסתי אחרון וכנראה מישהו שהיה אמור להגיע לא הגיע, התיישבתי במקום, והרמתי את היד לשאול שאלה, הנשיא התייחס אלי, והדבר הראשון שעלה לי בראש זה הקב"ה, אז שאלתי את הנשיא האם אלוקים מעורב בחייו ועד כמה".

הנשיא הגיב לי את מה שכל אמריקה ראתה בשידור חי ברשת NBC, "אלוקים משחק תפקיד גדול מאוד בחיי כנשיא, כמו גם בחייהם של אנשים רבים שנמצאים כאן בחדר כולל סגן הנשיא מייק פנס שנמצא כאן איתנו", כאמור.

ג'ק טורקס מגלה בשיחה עם 'בחדרי חרדים' פרט שלא פורסם עד היום. "יום אחרי הניצחון של טראמפ בבחירות לנשיאות, שאלתי אותו "מה הביא לו את הניצחון". טראמפ ענה לי "אלוקים הביא לי את הניצחון, והניף את ידו עם האצבע כשהוא מצביע לכיוון למעלה". זה היה לפני שנתיים, ואתמול אחרי עוד בחירות, שוב ענה הנשיא שאלוקים חלק מהנשיאות שלו".

לא הכי ברור, אבל ניתן לראות את טראמפ מצביע כלפי מעלה, במענה לשאלת טורקס לפני שנתיים

ג'ק טורקס דונלד טראמפ מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד