י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסום ראשון

ניסיון נוסף לאיחוד: הרבי שיגר שליח מיוחד

הרבי מבעלזא מנסה להוביל לאחדות הגוש הפוליטי החרדי בעיר בית שמש, ומשגר את אחד הדיינים החשובים בחסידות כדי לשוחח עם הגורמים הפוליטיים בעיר במטרה לאחד אותם לקראת המו"מ הקואליציוני עם ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך 

ניסיון נוסף לאיחוד: הרבי שיגר שליח מיוחד
שטייעדיגע תורה בחצר חסידות בעלזא צילום: אנשיל בעק

פרסום ראשון: לאחר ש'אגודת ישראל' הטילה ווטו על הקמת הגוש החרדי בבית שמש, מה שגרם לפירוק הגוש, האדמו"ר מבעלזא משגר שליח מיוחד לאחד את השורות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר החלטת וועדת השמונה שהתקבלה אתמול (רביעי) כי לא יוקדם גוש חרדי בבית שמש כל עוד משה אבוטבול לא יתפטר מהרשימה, האדמו"ר מבעלזא שיגר שליח את הדיין הגה"צ רבי אברהם צבי דירנפלד - דומ"ץ בעלזא בבית שמש ובתל אביב, שפנה לגורמים הפוליטיים בעיר בית שמש, בתקווה לאחד את הגוש תוך התחייבות של משה אובטבול לפנות את מקומו בישיבת המועצה הקרובה.

הדיין הגרא"צ דירנפלד. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי הגוש החרדי התפרק, לאחר שבוועדת השמונה של 'אגודת ישראל' דרשו מראש העיר היוצא לפרוש מתפקידו כחבר מועצת העיר, לאחר שהוא שובץ על מקומו של נציג 'שלומי אמונים' בעיר נחמן פרנקל.

בנוסף, באגודת ישראל דרשו כתנאי לקיום הגוש - תמיכה של 'דגל התורה' בנחמן גלבך מועמד 'אגודת ישראל' בעיר צפת.

נזכיר, בסיעות החרדיות ניסו לרקום גוש פוליטי שילך למו"מ משותף מול עליזה בלוך, כך שבמקרה ודרישותיהם לא יתקבלו אזי יילכו יחד לגוש חוסם נגדה, כך שלא תוכל להקים קואליציה בלעדיהם.

בית שמש עליזה בלוך שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד