י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד

'נאום המותגים' של יעקב אשר: "מי שעושה כך, עף הביתה"

במהלך מסיבת ניצחון שקיימה 'דגל התורה' לאור ההצלחה בחיפה, עם הדחת ראש העיר המכהן אחרי 15 שנים והכנסת שני נציגים למועצת העיר, נאם בין השאר ח"כ אשר | בדבריו אמר "מי שמזלזל בציבור נהיה מותג חדש - "יהב" מי שעושה כך, עף הביתה", כן החמיא לגפני, אלפר ושפירא • צפו

'נאום המותגים' של יעקב אשר: "מי שעושה כך, עף הביתה"
מרים אלסטר, פלאש 90

"מיכי אלפר הפך למותג של שליח ציבור, אני כבר שלושים שנה אני לא זוכר איש ציבור שעבד כל כך הרבה, שהיה כל כך ממוקד ולא הצליחו לקנות אותו, לא הצליחו למכור אותו, לא הצליחו לבלבל אותו רגע מהמשימות שעמדו לנגד עיניו - בציות ובעוצמה ושלא תחשבו שלא עבר קשיים", כך ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה' בנאום שנשא אמש (רביעי) במסיבת ניצחון שקיימה תנועת 'דגל התורה'.

"לא חשבתי לדבר על יונה יהב", גילה אשר והמשיך "אבל יש עוד מותג שנהיה, נהיה מותג שקוראים לו יהב. אבל המותג הזה הוא אות לכל ראשי הערים הוותיקים יותר והוותיקים פחות - מי שמתעמר בציבור ומי שחושב שהילדים שלנו שווים פחות, מי שמזלזל בציבור נהיה מותג חדש - "יהב" מי שעושה כך, עף הביתה".

יעקב אשר גם בחר להחמיא לחבריו ואמר, "לאחרונה יש הרבה אדריכלים. יש מקום לכולם לניצחונות, אבל בחיפה אנחנו כולנו היינו מעורבים, כל חברי הכנסת בוועדות, באמת מעורבות שאני לא זוכר עיר שכל כך היינו מעורבים בה, אבל יש שני אנשים חוץ ממיכי שהם האדריכלים, כי הרי אם היה כישלון כל אחד היה עושה ארבע צעדים אחורה, אבל יש שתי אנשים שלקחו על הכתפיים שלהם אחריות ובראשם הרב משה גפני ואיתו במיוחד 10 שנים מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא".

יעקב אשר דגל התורה מותג מנחם שפירא משה גפני יונה יהב מיכי אלפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד