י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היו ליורה אקדחים רבים"

טבח נוראי בארה"ב: 13 הרוגים - היורה מת

שוב היד קלה על ההדק: אדם שנכנס למתחם בילוי בקליפורניה, פתח בצרור יריות לעבר המבלים במקום, לא לפני שניטרל את השומר בכניסה - התוצאה קשה: 13 הרוגים ומעל 20 פצועים | היורה נמצא מת

טבח נוראי בארה"ב: 13 הרוגים - היורה מת
pixabay

שוב טבח בארה"ב: גבר שנכנס לתוך מתחם בילוי בעיר ת'אוזנד אוקס שבקליפורניה, טבח ביריות - מבלים במקום, רצח לפחות 13 מהם ופצע עוד כמה עשרות, לאחר שהתבצר בתוך המתחם הוא נמצא מת.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, אירוע הירי התרחש במסגרת אירוע של תלמידי קולג'. עוד על פי הדיווחים, החשוד ירה בשומר בכניסה והשליך פנימה מספר רימוני עשן, לאחר מכן נכנס והחל לרסס ביריות את השוהים במתחם.

כוחות רפואה רבים הגיעו למקום תוך דקות והחלו להעניק סיוע לנפגעים. כן כוחות משטרה ו-FBI רבים גדשו את הזירה בחיפושים אחר הרוצח, שלבסוף נמצא מת בתוך הבר.

עד ראייה סיפר ל-ABC: "במקום היו אנשים צעירים, פשוט נהנו... ואז הגיע המטורף הזה והתחיל לירות".

עד ראייה אחר סיפר: "כל חברי יצאו החוצה. לקח בין 15-10 דקות עד שהכול נגמר. זה היה אירוע של קולג'. היו ליורה אקדחים רבים. שמעתי לפחות 20 יריות עד שהצלחתי לצאת".

השריף המקומי של מחוז ונטורה מסר בתצהיר ראשון בפני העיתונאים במקום ואמר: "כשהשוטרים הגיעו למקום, עדיין נשמעו יריות. אנחנו יכולים לאשר שיש מספר נפגעים במקום, כולל סגן שריף אחד שנפגע גם הוא. איני יכול לפרט את חומרת הפציעה וכמות הפצועים המדויקת, אבל לפחות שישה נפצעו. היורה טרם נתפס".

קונסול ישראל בלוס אנג'לס מוסר, כי מבדיקה ראשונית נראה שיש כ-6 נפגעים. לא ברור אם הרוגים או פצועים. היורה השתמש באקדח, ירה בשומר ובקופאית של הבר/מסעדה. לפי הדיווחים נראה שרוב הנפגעים הם צעירים מקולג' Callutren הסמוך.

עוד נמסר, כי בשלב זה לא ידוע על נפגעים ישראלים.

כעבור שעה וחצי מהתרחשות האירוע, אישר השריף המקומי כי היורה נמצא מת בתוך הבר. כן אישר כי בין ההרוגים סגן השריף המקומי. 

אירוע ירי קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד