י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיעוד מטלטל

מאה שערים: הנהג מאבד שליטה ובורח • צפו

זה אירע בליל הבחירות: בחור צעיר גמע 17 ק"מ במהירות מופרזת מכביש 1 לתוך השכונה החרדית הצפופה, שם איבד שליטה על רכבו, יצא בנס ללא פגע וללא שפגע בעוברי אורח אחרים ונמלט מהמקום | כעת, 'בחדרי חרדים' חושף לראשונה את התיעוד המטלטל | וגם, הוא טרם נתפס

מאה שערים: הנהג מאבד שליטה ובורח • צפו
נהג נמלט לאחר תאונה מהרכב שגנב צילום: מצלמת אבטחה

שבוע לאחר התאונה, אנו חושפים תיעוד סיום מרדף של כ-17 ק"מ שהסתיים במאה שערים, תוך שנהג הרכב פוגע במספר כלי רכב ומשבית אחד מהם.

לפני שבוע בלילה שבין שלישי לרביעי, נגנב רכב מחיפה. בעל הרכב הגיש תלונה במשטרה. כעבור כמה שעות, ניידת משטרה הבחינה ברכב נוסע במהירות גבוהה מהמותרת בכביש 1 סמוך לטלזסטון (קריית יערים), וזה ביקש מהנהג שיעצור בצד הכביש.

מאחר והנהג המשיך בנסיעה ולא עצר, השוטר ממשטרת התנועה הארצית, פתח במרדף. תוך כדי, דיווח בקשר את מספר לוחית הזיהוי של הרכב, אז התברר כי מדובר באותו רכב שנגנב בחיפה כמה שעות קודם לכן.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לשוטרים הצטרפו ניידות משטרה נוספות, שניסו בכל דרך לעצור את נהג הרכב אך ללא הצלחה. גם בכניסה לירושלים המשיך נהג הרכב בדהירה אל תוך העיר, כל זאת כאשר ניידות משטרה נוסעות אחריו ומנסות לעצור אותו.

בסמוך לשעה 4:25, לאחר מרדף של כ-17 ק"מ, בעת שמרבית תושבי ירושלים נמים את שנתם בשלווה (למעט אלו שנותרו ערים להתעדכן בתוצאות הבחירות), הרכב שעט אל תוככי השכונות החרדיות בדרכו לרחוב מאה שערים, שם נהג הרכב פגע במספר כלי רכב חונים - והוא עצמו נותר במרכז הכביש.

בתיעוד מצלמות אבטחה המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', נראה כי הנהג לקח לו כ-12 שניות להתעשת, פתח את דלת הרכב ויצא כשהוא עם כובע על ראשו - ונמלט רגלית מהמקום, בטרם הספיקו השוטרים להגיע. פחות מדקה לאחר מכן נראה ניידת משטרה מגיעה למקום, אך השוטרים מגלים כי נהג הרכב עזב את המקום.

נהג הרכב, נראה יוצא לאחר התאונה, אך לא ניתן לראות בבירור את פניו. החקירה מתנהלת במשטרת חיפה, מאחר והרכב נגנב משם. עד כה, כך נמסר ל'בחדרי חרדים', טרם ידועה זהותו כך שהגנב טרם נעצר.

י, שרכבו חנה בצד הכביש, נפגע והושבת, אומר ל'בחדרי חרדים כי אף אחד מהמשטרה כלל לא דיווח לו על התאונה, וזה נודע לו רק בעקבות חבר ששם לב לשרכבו הוא שנפגע בתאונה. בעקבוך כך ניגש לתחנת המשטרה והגיש תלונה על הפגיעה ברכבו.

מרדף משטרתי רכב גנוב מצלמת אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד