י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דרכו האחרונה

החתן זעק בלוויית ראש המועצה: בחצי שנה האחרונה דקרו אותך

מאות תושבי קרית יערים טלז סטון ליוו הבוקר (שישי) למנוחות את ראש המועצה הנערץ הרב אברהם רוזנטל ז"ל שהסתלק לבית עולמו הלילה לאחר דום לב פתאומי | חתנו זעק בהלוויה: "זה לא סוד שבחצי שנה האחרונה אנשים דקרו אותך ורדפו אותך. זה כאב לך מאוד, לקחת ללב"

הקהל במסע הלוויה בבית הכנסת חסידים. צילום: בחדרי חרדים
הקהל במסע הלוויה בבית הכנסת חסידים. צילום: בחדרי חרדים

מאות תושבי קרית יערים טלז סטון ליוו הבוקר (שישי) למנוחות את ראש המועצה הנערץ הרב אברהם רוזנטל ז"ל שהסתלק לבית עולמו הלילה לאחר דום לב פתאומי והוא בן 71 בפטירתו.

מסע ההלוויה יצא מהיכל בית הכנסת 'חסידים' השוכן ברחוב הרב בלוך, בלב קרית יערים טלז-סטון.

ראשון המספידים חתנו הרב מנחם חינקיס משכונת רמת שלמה בירושלים שסיפר כי חמיו הקים בטלז סטון את כל שלושת העמודים תורה, עבודה וגמילות חסדים.

לאחר מכן נשא דברים הגבאי של בית הכנסת חסידים הרב יוסקוביץ שסיפר איך הקים את בית המדרש חסידים וכל אבן כאן בבית הכנסת זועקת שהכל בזכותו.

לאחר מכן נשא דברים חתנו, הרב עמירם מרדכי ולדנברג, שזעק: "זה לא סוד שבחצי שנה האחרונה אנשים דקרו אותך ורדפו אותך. זה כאב לך מאוד, לקחת את זה ללב, אבל היית איש של שלום ומחלת לכולם ואחרי זה עשית להם טובות בחיוך, כאילו לא היה כלום".

לאחר מכן נשא דברים הגאון רבי מנחם דויטש, רב בית המדרש ושכנו של המנוח, שציין כי תמיד ר' אברהם היה סמל בשבילו איך צריך להתנהג בבית ועם האישה.

סיים את שורת ההספדים הגאון רבי מיכאל סורוצקין, ראש הכולל, שאמר בהספדו "היום כל תושבי טלז סטון באו להצביע לך ולהוקיר טובה למי שהקים את כל המקום כולם הצביעו רוזנטל".

במסע הלוויה השתתפו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, חה"כ יעקב אשר, יצחק רביץ, וממלא מקום ראש מועצת רכסים יצחק רייך.

לאחר אמירת הקדיש על ידי חתנו הרב מנחם חינקיס, יצאה ההלוויה לבית ההלוויות שמגר בירושלים ולאחר מכן ייטמן בהר הזיתים.

אברהם רוזנטל הלוויה טלז סטון קרית יערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד