י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חדש מאסם: סדרת מוצרי פיטנס בהשגחת הבד"ץ

סדרת מוצרי פיטנס הכוללת פריכיות לצד עוגיות הושקה תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית • המותג זכה להצלחה כבירה מאחר והוא כולל דגנים מלאים ובטעם נהדר

חדש מאסם: סדרת מוצרי פיטנס בהשגחת הבד"ץ
מאפה פינטס צילום: יח"צ אסם

'פיטנס' הינו מותג פרימיום הכולל סדרת מוצרים כגון פריכיות, עוגיות, דגני בוקר וחטיפים המשלבים תזונה מאוזנת וטעם מענג, ומיועדים עבור צרכנים המבקשים ליהנות ממגוון מוצרים בין הארוחות או כתחליף להן.

סדרת המוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית כוללת בשלב זה פריכיות ועוגיות.

בקטגוריית הפריכיות ניתן להשיג: פריכיות דקיקות ונימוחות מ- 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקינואה, פריכיות בר בציפוי שוקולד לבן, פריכיות בר בציפוי שוקולד חלב ומיני פריכיות עם שוקולד.

קטגוריית העוגיות כוללת עוגיות בשלושה טעמים שונים: העוגייה הטובה עם שוקולד צ'יפס, העוגייה הטובה עם שוקולד מריר והעוגייה הטובה עם חמוציות.

המותג זכה להצלחה כבירה מאחר והוא כולל דגנים מלאים ובטעם נהדר.

"כל מוצרי 'פיטנס' מכילים דגנים מלאים ומפנקים, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד בין או במקום הארוחה", אומרת דפנה ברנר, מנהלת הפעילות בחטיבת המאפה של אסם-נסטלה. "עם קבלת כשרות בד"ץ העדה החרדית ייהנו צרכני המהדרין ממוצרי הפרימיום אותם ניתן לאכול ללא חשש ולהתענג על הטעם הערב".

אסם תזונה חדשנות עוגיות

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד