י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"כמו שמבריחים סמים"

נציג המשטרה: "החברה של לבייב - כארגון פשע, משמידים ראיות"

החשודים בהברחת היהלומים על ידי החברה של איל ההון לב לבייב, הובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם • במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החברה של לבייב "מתנהלת כארגון פשע לכל דבר" • מקורביו מסרו,"אם המשטרה רוצה לחקור אותו, היא תצטרך למצוא דרכים לחקור אותו"

נציג המשטרה: "החברה של לבייב - כארגון פשע, משמידים ראיות"
לב לבייב בבית המשפט ב-2009 צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

פרשת יהלום שחור: החשד להברחת יהלומים על ידי החברה של לב לבייב, ארבעה החשודים שנעצרו בשבוע שעבר בפרשה, הובאו היום (ראשון) לבית משפט השלום בראשון לציון, לדיון בהארכת מעצרם. יתר החשודים שנעצרו בפרשה, שוחררו בתנאים מגבילים במהלך סוף השבוע.

במהלך הדיון של אחד מהם, אמר נציג המשטרה רפ"ק גל צסנר, כי מבחינת החקירה, חברת LLD של לב לבייב "מתנהלת כארגון פשע". לדבריו, "תוך שימוש בבלדרי יהלומים שמבריחים יהלומים בזרגים כאחרוני בלדרי הסמים".

לטענת המשטרה, בנו של לבייב חשוד כי יחד עם חשודים נוספים בפרשה, השמיד ראיות. "החברה משבשת ומשמידה ראיות", טען נציג המשטרה במהלך הדיון.

בית המשפט נעתר לבקשת משטרת ישראל ורשות המיסים, ומעצרם של שלושה מהחשודים הוארך עד ליום שלישי. החשוד הרביעי, ישוחרר בהמשך היום.

בשבוע שעבר דווח כי בפרקליטות המדינה שוקלים לבצע חיקור דין ללב לבייב ברוסיה, כך שישראל תבקש משלטונות רוסיה לאפשר לחוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית בלהב 433 להגיע לרוסיה, כדי לחקור את לבייב, שבינתיים לא צפוי להגיע לישראל לכאורה.

מקורביו של איש העסקים מסרו כי "אם המשטרה רוצה לחקור אותו, היא תצטרך למצוא דרכים לחקור אותו בחו"ל". גורמים המקורבים לחקירת פרשת "יהלום שחור" טוענים: "כל העקבות מובילים ללבייב, הוא הנהנה העיקרי של ההונאה"‎.

לב לבייב הברחת יהלומים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד