י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לפני הסיבוב השני

נתניהו מסרב לתמוך במועמד לראשות ירושלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת עיתונאים היישר מכנס השלום שנערך בפריז, במהלכו התייחס לשורות שאלות בעניינים מדיניים ובנעשה בישראל • ראה"מ סרב להכריז על תמיכה במי מהמועמדים לראשות העיר ירושלים • שידור חוזר

נתניהו מסרב לתמוך במועמד לראשות ירושלים
נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90



ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת עיתונאים היישר מכנס השלום שנערך בפריז, במהלכו התייחס לשורות שאלות בעניינים מדיניים ובנעשה בישראל, בהם בין היתר, סרב להכריז על תמיכה במי מהמועמדים לראשות העיר ירושלים בסיבוב השני שיתקיים ביום שלישי.

על השיחה עם פוטין, הגיב נתניהו, "‏השיחה הייתה טובה ועניינית. אפילו הייתי מגדיר אותה - חשובה".

על פרשת הצוללות (תיק 3000): "העניין של הצוללות צלל למצולות. ‏אתם עושים מאמץ גדול וראוי להערכה מבחינת העורכים, לנסות לקשור אותי לנושא שאין לי קשר אליו. פעלתי ללא רבב. תמתינו בסבלנות, אל תעשו משפט שדה".

על המצב בדרום: "בואו נחזיר לתנאי ה-29 במרץ. היה חשמל, היה משכורות, זה נפסק בהדרגה ומביא לחנק שהביא להתפרצות, ולכן אני מעוניין להביא לתוצאה הזו. הדלק הוסיף שעות חשמל. כשיש כניסה של חשמל ואנרגיה, זה משפיע, זה מסכן גם את תושבי עזה וגם את תושבי העוטף''.

על העברת הכסף הקטארי לעזה: "אמור להיות פיקוח מסוים על הכסף, אני מקווה שהמנגנון הזה יסתדר. אני עושה כל מה שאני יכול כדי להימנע ממלחמה מיותרת. אני לא חושש ממלחמה אם היא נחוצה, אבל אני רוצה למנוע אותה כשהיא לא נחוצה. אני רציתי שני שלבים, קודם כל רגיעה ואז הסדרה".

על צוק איתן: "צוק איתן לא הייתה מלחמה מיותרת, זה היה מבצע שעצר תכנית תקיפה של חמאס. אנחנו הקדמנו אותם וביטלנו את התכנית הזו. החמאס הורתע, אבל מה שמערער את היציבות זה לא שינוי בהרתעה, אלא נפיצות פנימית בעזה".

בנימין נתניהו מסיבת עיתונאים ראשות עיריית ירושלים פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד