י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תיעוד מהרצועה

70 יעדים: שלוש מנהרת טרור התקפיות הושמדו

עד כה הותקפו למעלה מ-70 מטרות טרור של חמאס וגא"פ באמצעות כלי טיס, מסוקי קרב וטנקים של צה"ל

70 יעדים: שלוש מנהרת טרור התקפיות הושמדו
צילום: רויטרס

דובר צה"ל רונן מנליס אמר בשעה האחרונה כי "חמאס ירגיש בשעות הקרובות את עוצמת התגובה של צה"ל". לדברי מנליס, חמאס מוביל את הרצועה לחורבן וירגיש בשעות הקרובות את עוצמת התגובה של צה"ל. עד כה תקפנו מגוון רחב של יעדים. חוליות משגרי ירי תמ״ס, מתחמים צבאיים ועמדות תצפית. הניסיון לפגוע באזרחים- לא מקובל עלינו ונמשיך להגיב בעוצמה

מנליס הוסיף כי "בחודש האחרון היו ניסיונות כנים לייצר מצב טוב יותר ברצועת עזה. היום אחר הצהריים, אחרי שנערכנו לכך מבעוד מועד, חמאס פותח באש. זה לא מקובל עלינו".

בשעות האחרונות מטוסי ומסוקי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל תקפו למעלה מ-70 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה.

היעדים שנתקפו בשעה האחרונה על ידי מטוסי קרב הם מנהרת טרור התקפית בדרג' תפח, ארבעה מתחמים צבאיים ברפיח ודיר אל באלח וכן עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס בג'בליה.

בנוסף נתקפו מטרות גא"פ ובהן שתי מנהרות טרור התקפיות ברפיח, אתר לייצור אמצעי לחימה ברפיח, ארבעה מתחמים צבאיים בנציראת, רפיח ובית להיא, עמדת שיגור ירי תלול מסלול בג'בליה.

התקיפות בוצעו בתגובה למתקפת הטרור שמובילים ארגוני הטרור משטח רצועת עזה לעבר אזרחי מדינת ישראל. "צה"ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר ישובים בשטח ישראל נמסר, "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל".

עזה עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד