י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נחשף נוסח התפילה > צפו

הגר"ח יתפלל: שלברקוביץ' תהיה מפלה גדולה

הבוקר הונח על שולחנו של שר התורה, נוסח תפילה מיוחד, אותה יישא הגר"ח עם פתיחת הקלפיות להצלחתו של המועמד הדתי לראשות העיר ירושלים משה ליאון. מה שמפתיע בנוסח היא הפיסקה: "שלעופר ברקוביץ' יהיה מפלה גדולה" | 'בחדרי' מציג את התצלום

הגר"ח יתפלל: שלברקוביץ' תהיה מפלה גדולה
רבי חיים קניבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

שעות לפתיחת הקלפיות, נחשף נוסח התפילה של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שהונח על שולחן לימודו, להצלחתו של משה ליאון בבחירות שיתקיימו היום לראשות העיר ירושלים.

בתיעוד שחשף העיתונאי שלמה קוק והגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה פתק התפילה בו נכתב, "שהיום יהיה הצלחה גדולה למשה בן חנה (ליאון) והוא ייבחר לראשות העיר ירושלים".

אלא שבהמשך התפילה ישנה פסקה נוספות, בה יבקש שר התורה "שלעופר ברקוביץ יהי' מפלה גדולה, ועל ידי זה נזכה שנתרבה קדושת השבת והצניעות בירושלים ויתרבה כבוד שמים בכל העולם כולו".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הגר"ח יישא את התפילה בשעה 13:00, עת ייפתחו הקלפיות בעיר ירושלים והמוני התושבים יצאו לבחור את ראש העיר הבא.

על התפקיד מתמודדים משה ליאון ועופר ברקוביץ, כאשר חלקים מהציבור החרדי ככל הנראה יצביעו לאחרון.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם אמש (שני) לראשונה, כי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, הורתה למצביעיה, שלא לצאת ולהצביע אלא לנקוט ב'שב ועל תעשה' ובכך העניקה חותמת כשרות למועמדותו של עופר ברקוביץ'.

הגר''ח קנייבסקי נוסח תפילה משה ליאון עופר ברקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד