י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הפתעה למשתתפי הפסגה: השר לשעבר כיבד בנוכחותו

לוי הפתיע באירוע של מרכז הנדל"ן בשיתוף ידיעות אחרונות, וסיפר על כהונתו במשרד השיכון בשנות ה-80 של המאה הקודמת | השר לשעבר אמר: "אני מאוד אופטימי בנוגע לשוק הנדל"ן הישראלי בעתיד הקרוב"

הפתעה למשתתפי הפסגה: השר לשעבר כיבד בנוכחותו
השר לשעבר דוד לוי בפסגת הנדל"ן צילום: סיון פרג

הפתעה נעימה חיכתה למשתתפים באירוע "פסגת הנדל"ן" של מרכז הנדל"ן בשיתוף ידיעות אחרונות: דוד לוי, שר הבינוי והשיכון לשעבר הופיע במפתיע וזכה למחיאות כפים סוערות מהקהל.

בתחילת דבריו לוי אמר כי "אני רוצה לברך על היוזמה היפה והברוכה שבאירוע זה, שדן בנושא הנדל"ן הישראלי שהוא גם קטר כלכלי וגם מאיץ משקי". לוי סיפר על כהונתו במשרד השיכון בשנות ה-80 של המאה הקודמת, ואמר כי מאוד אופטימי בנוגע לשוק בעתיד הקרוב.

"אם יש קשיים, אז סימן שיש התמודדות, ואם יש התמודדות סימן שאכפת", אמר לוי. "על ההצלחות אפשר להתווכח אבל חובה על הממשלה ללוות את העשייה הזו ולנסות להגיע לפתרונות".

לוי אמר, כי "חייתי את ענף הנדל"ן הישראלי פחות או יותר מהיום שבו הגעתי ארצה. התחלתי בחקלאות, אחר כך כפועל בניין ובמרוצת השנים הפכתי לשר בינוי ושיכון למשך 13 שנה. זו היתה תקופה סוערת במיוחד, היה אז משבר עמוק מאוד בשוק. היו עדיין שרידי מעברות בישראל, היו תנאים קשים מאוד לעולים החדשים המתגוררים בפריפריה, אבל היתה התמודדות משולבת של הממשלה ושל הגוף הפרטי - הקבלנים בארץ".

לוי סיפר עוד, כי "הדבר הראשון שאיתו התמודדתי היה לבטל את המונופול של 3 חברות הבנייה הגדולות ששלטו בשוק אז, ופתחתי את ענף הבנייה לכל מי שמסוגל ואחראי. היתה תקופה בנייה פורה מאוד וחרף הספקות והקשיים והמאבק להשיג תקציבים, הסקטור הפרטי היה שותף נאמן לתהליכים. היה לי העונג לעמוד בראש הטיפול בנדל"ן בתקופה הזו", סיכם לוי.

לכתבות נוספות בנושא נדל"ן היכנסו לאתר מרכז הנדל"ן

דוד לוי נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד