ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יממה לאחר פרסום התיעוד

נעצר חשוד בתקיפת ילדה בפתח ביתה

פחות מיממה לאחר שפורסם תיעוד, בו נראה בחור ישיבה עוקב אחר ילדה עד לפתח ביתה בירושלים, שם הוא מנסה על פי החשד לתקוף אותה, עצרה המשטרה חשוד במעשה שיובא היום לדיון בהארכת מעצרו

נעצר חשוד בתקיפת ילדה בפתח ביתה
החשוד צילום: מצלמת אבטחה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: המשטרה עצרה צעיר בן 23, בחשד כי הוא זה שתועד במצלמות אבטחה, עוקב אחר ילדה בת 11 ומנסה על פי החשד לתקוף אותה, בפתח ביתה בירושלים.

החשוד, כך נודע ל'בחדרי חרדים' יובא בשעות הקרובות לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

ברשתות החברתיות הופץ אתמול (ראשון) תיעוד וידאו, של צעיר בלבוש חרדי, שנראה עוקב אחר ילדה בת 11 באחת השכונות החרדיות בירושלים. הצעיר בחזות החרדית נכנס אחריה לחצר הבניין בו היא מתגוררת, ועולה אחריה במדרגות.

בתיעוד מהאירוע, שאירע לפני שבוע וחצי, נראה החשוד מבחין שהילדה עוצרת ליד הדלת ומוציאה מפתח, הלה ממשיך לעלות במעלה במדרגות, אך לאחר שניות ספורות שב על עקבותיו, כשהיא עם הגב אליו, פותחת את דלת הבית. החשוד נראה חוזר לכיוונה, ומיד לאחר שהיא נכנסת לבית, הוא מתקרב אליה, חוצה את מפתן הדלת וניסה להיכנס אחריה.

הילדה, רק בת 11, לא מאבדת עשתונות, מתנגדת ומתחילה לצרוח ואף מבריחה אותו בתעוזה רבה. החשוד נס על נפשו, כשבמקביל, השכן שככל הנראה שמע את זעקות הילדה, יוצא והיא מספרת לו את אשר אירע.

בתיעוד הוידאו נראה בהמשך אדם, ככל הנראה אותו אחד, כשהפעם הוא לבוש בחליפה ומגבעת לראשו, כשהוא חוזר ונכנס לחצר הבניין, שם ככל הנראה אוסף את הכיפה שנפלה לו במנוסתו.

מעשים חמורים מצלמות אבטחה מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד