י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תפנית בעלילה

האב נעצר בשגרירות - הילדים אוחדו עם אמם

הרבנית שרה טלר, בתו של שלמה הלברנץ קיבלה את ילדיה אליה לניו יורק, לאחר מאבק עיקש | מה שהביא לתפנית, היא ניסיונו של האב להבריחם באמצעות אישה זרה שטענה כי היא אמם. בשגרירות חשדו ועצרו אותם 

האב נעצר בשגרירות - הילדים אוחדו עם אמם
קהילת לב טהור בגואטמלה צילום: באדיבות המצלם

דרמה גדולה: האבא של הילדים ניסה להבריח את הילדים בעזרת אשה זרה.

אביהם של הילדים, שמשטרת גואטמלה חיפשה בשבוע שעבר בתוככי כת 'לב טהור', ניסה להבריח אותם למדינה אחרת בעזרת דרכונים אמריקניים, כשהוא נעזר באשה זרה.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר פשטו עשרות שוטרים על מתחם 'לב טהור', בחיפוש אחר שלושה ילדים, ילדיה של הרבנית שרה טלר, בתו של שלמה הלברנץ - מי שהיה שייסד והנהיג את הכת עד לטביעתו בנהר במקסיקו לפני שנה וחצי, עת שטבל בו לכבוד שבת.

בתו של המנהיג המנוח - שרה טלר, התגרשה מבעלה לפני תקופה ועזבה את הכת לניו יורק יחד עם שלושה ילדים, כאחת שהיתה עדה לזוועות המתחוללות בכת, העונשים, העינויים ונישואי הקטינים, מנסה בכל האמצעים כבר תקופה ארוכה לחלץ מהכת את שלושת ילדיה הנוספים שנותרו בכת יחד עם אביהם, שעדיין חבר בה, בינתיים ניסיונותיה עלו בתוהו.

בשבוע האחרון פנו מספר עסקנים לשגרירות ארה"ב במקסיקו וכן לשגרירות קנדה במדינה, שיתערבו בניסיונות לאתר את הילדים ולחלץ אותם, זאת מאחר וחלק מאנשי הכת הם בעלי אזרחות קנדית.

כאמור, לפני מספר ימים הגיע אביהם של הילדים יחד עם אשה זרה לשגרירות ארה"ב במקסיקו, שם שיקרה אותה זרה, כי היא אמם של שלושת הילדים של הרבנית טלר. אנשי השגרירות שהיו מודעים לחיפוש אחר הילדים, עצרו את ההורים המתחזים והילדים אוחדו עם אמם הביולוגית מרת שרה טלר בניו יורק.

לעת עתה, אביהם של הילדים והאשה הזרה עצורים במקסיקו, בעוון התחזות וניסיון להבריח ילדים.

שרה טלר קהילת לב טהור התחזות שגרירות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד