ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הזוועות ממשיכות להיחשף

מכות עם חגורה ותענית דיבור לנשים חוטאות

אחרי כמה שנים שאנשי כת 'לב טהור' הצליחה להסתיר את המתרחש בתוכה, נראה שהסכר הולך ונפרץ מיום ליום, מאז מותו של המנהיג שלמה הלברנץ, נרשמות יותר ויותר עזיבות ועמן נחשפות גם הזוועות | בעדות חדשה שהגיעה ל'בחדרי' מסתבר כי נשים נענשות במלקות עם חגורה

מכות עם חגורה ותענית דיבור לנשים חוטאות
אנשי לב טהור בגואטמלה צילום: באדיבות המצלם

עדויות על הזוועות שעוברות נשים בכת 'לב טהור' מתגלות, ככל שיותר אנשים עוזבים את הכת.

בחודשים האחרונים מנסים עסקנים אמריקנים, להוציא כמה שיותר אנשים מתוככי הכת והמאמצים נשאו פרי, בתו של המנהיג המנוח שלמה הלברנץ - הגב' שרה טלר, הצליחה בימים האחרונים להתאחד עם שלושת ילדיה, שנשארו בתוככי הכת, כשאנשי הכת מנסים להסתיר את הילדים וכמעט מצליחים.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', הסיפור החל, כאשר אביהם של הילדים (ההורים גרושים) ניסה להבריח את הילדים עם הדרכונים האמריקאים שלהם בעזרת אשה זרה.

בתו של המנהיג המנוח - שרה טלר, התגרשה מבעלה לפני תקופה ועזבה את הכת לניו יורק יחד עם שלושה ילדים, כאחת שהיתה עדה לזוועות המתחוללות בכת, העונשים, העינויים ונישואי הקטינים, מנסה בכל האמצעים כבר תקופה ארוכה לחלץ מהכת את שלושת ילדיה הנוספים שנותרו בכת יחד עם אביהם, שעדיין חבר בה, בינתיים ניסיונותיה עלו בתוהו.

בשבוע האחרון פנו מספר עסקנים לשגרירות ארה"ב במקסיקו וכן לשגרירות קנדה במדינה, שיתערבו בניסיונות לאתר את הילדים ולחלץ אותם, זאת מאחר וחלק מאנשי הכת הם בעלי אזרחות קנדית.

כאמור, לפני מספר ימים הגיע אביהם של הילדים יחד עם אשה זרה לשגרירות ארה"ב במקסיקו, שם שיקרה אותה זרה, כי היא אמם של שלושת הילדים של הרבנית טלר. אנשי השגרירות שהיו מודעים לחיפוש אחר הילדים, עצרו את ההורים המתחזים והילדים אוחדו עם אמם הביולוגית מרת שרה טלר בניו יורק.

לעת עתה, אביהם של הילדים והאשה הזרה עצורים במקסיקו, בעוון התחזות וניסיון להבריח ילדים.

בינתיים נחשפות עוד מהזוועות המתחוללות בתוככי הכת, כאשר אחת הנשים שהצליחה להיחלץ מהכת, סיפרה לעסקנים על מה שחוותה, "הרבנים שם החליטו שאני חטאתי, אז הם אמרו לי שאני צריכה לחטוף 39 מלקות".

"מאחר ו-39 מלקות יכולים להביא למוות, אז הם מחלקים את המכות, כל שבוע שלוש מלקות, אני הייתי צריכה להגיע לבעלי שיושב בחדר סמוך, לבקש ממנו את החגורה שלו, ואז פונה לרב המלקה, וחייבת להתחנן שהוא יכה אותי, אם אני לא מתחננת הוא לא מלקה", כך מספרים אותם עסקנים ל'בחדרי חרדים' על פיה תיאוריה של אותה אישה.

בנוסף סיפרה האישה, כי לפעמים נשים מקבלות עונש של 40 יום ללא דיבור, "אנחנו לפעמים בתענית דיבור של 40 יום, אם דיברנו בטעות אנחנו מתחילות ספירה מחדש, ופעם בשבוע אנחנו בתענית".

עוד סיפור שהגיע ל'בחדרי חרדים' והפרטים לגביו עדיין נבדקים: אם לשני ילדים - בן ובת מסלוודור, שהתגיירה לפני 4 שנים וזמן קצר לאחר מכן בעלה נפטר, הצטרפה עמם אל הכת, עד שעזבה לפני מספר שבועות, רק עם הבת חזרה לסלוודור, בעוד הבן נשאר עם חברי הכת.

לפני כמה ימים האם חזרה לאסוף את הבן שנותר מאחור וגילתה כי הוא נעלם. לטענת ראשי הכת, הבן עזב גם הוא מרצונו והם לא יודעים היכן הוא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בינתיים, עסקנים אליהם פנתה האם, מנסים לאתר עבורה את הבן העונה לשם "אברהם משה מרטינז". החשד הוא שאנשי הכת מסתירים אותו, כפי שהסתירו את שלושת ילדיה של הרבנית טלר.

קהילת לב טהור מלקות תענית דיבור נשים מוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד