י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קובי עצבני

תיעוד: ראש העיר תולש מודעות בשטיבלאך

סוער בטבריה: ראש העיר שנלחם בחרדים רון קובי, תועד במצלמות האבטחה של השטיבלאך בטבריה, העומדים בראשותו של הגרא"ד אויערבך, כשהוא קורע מודעה • ראש העיר ל'בחדרי': "אקרע כל מודעה שמסיתה ואני יוציא אותם מחוץ לחוק"

רון קובי בשטיבלא'ך של הרב אויערבך בטבריה. צילום מתוך הוידאו
רון קובי בשטיבלא'ך של הרב אויערבך בטבריה. צילום מתוך הוידאו

ראש עיריית טבריה הנבחר רון קובי, הגיע אמש (שלישי) לבית מדרשו של ראב"ד טבריה, הגאון רבי אברהם דב אויערבך, ותלש מודעות שכתב הגרא"ד אויערבך כנגד שיתוף פעולה עם ראש העיר.

על פי עדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים', קובי נכנס בשעה 19:30 לשטיבלא'ך המקומי שבראשות הרב אויערבך, תוך שהוא מלווה במצלמות תקשורת. ראש העיר הקריא את המודעה למצלמה ואז עשה סיור במקום. בצאתו, קרע את המודעה בכעס מופגן, לעיני המצלמות. 

כזכור, הרב אויערבך כתב במכתבו שפורסם לאחר הבחירות, כי ברור שעצם בחירת אדם שכל פרסומו ומהותו קשור בחירוף וגידוף מערכות אלוקים חיים, על ה' ועל משיחו ר"ל, יותר גרוע מלפיד, זהו חילול ה' חמור מאוד, וכבר התרענו כי פיצול הכח החרדי יגרום את בחירת המומר להכעיס הזה, ושוגג כמזיד בחילול השם. 

הרב אויערבך כתב כי "הננו מגלים דעתנו דעת תורה ופסק הלכה בזה, כי ישנו איסור חמור על כל התחברות עמו, ובוודאי שח"ו לא ליישב עמו בקואליציה אחת, בלא שום טצדקי ותירוצים, וכל המתחבר עמו נותן יד לפושעים ואחריתו כמוהם".

רון קובי אמר בתגובה לכתב 'בחדרי חרדים', "אני אקרע כל מודעה הקוראת להסתה שהיא נגד רון קובי. אם הם יתנהגו יפה ולא בצורה מסיתה ומכבדת אני אכבד אותם, מי שמעלה פשקווילים, אני אפעל משפטית להוציא אותו מחוץ לחוק ומי שלא מבין את זה, הוא יבין את זה בדרך אחרת". 

כזכור, ביום חמישי שעבר, הגיע קובי לחתונת קרלין, לאחר שהוזמן על ידי החסידות. קובי אמר לאדמו"ר כי "אין דם חם" והוא מביט עם הפנים קדימה, לעתיד טוב יותר. 

המודעה שהכעיסה את קובי

רון קובי טבריה מודעה הרב אברהם דב אויערבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד