י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המלכה מצאה חילזון מת בצלחת - וכך היא הגיבה

צ'ארלס אוליבר, ששימש משרת מלכותי בארמון המלוכה הבריטי ויצא לפנסיה, הוציא ספר בו חושף סיפורים צהובים ופיקנטיים על השנים בהן היה משרת

המלכה מצאה חילזון מת בצלחת - וכך היא הגיבה
חילזון. אילוסטרציה צילום: unsplash

צ'ארלס אוליבר מי שהיה משרת מלכותי בארמון המלוכה הבריטי ויצא לפנסיה, הוציא ספר בו חושף סיפורים צהובים ופיקנטיים על השנים בהן היה משרת.

המשרת סיפר כי באחת הארוחות המלכה אליזבת מצאה חילזון מת בצלחת שלה, חלזונות לא נפוצים בצלחות של הבריטים, המלכה הגיבה על החילזון באופן לא ממש צפוי, היא שלחה את החילזון המת בחזרה לשף עם פתק שבו נכתב - "מצאתי את זה בסלט שלי תרצה לאכול את זה?". מענין לגלות איך טראמפ היה מגיב לגילוי כזה.

אוליבר סיפר שבכל ארוחה מקבלים המלכה ובני משפחתה פנקס מיוחד ובאמצעותו הם מעבירים לשף ולאנשי המטבח את ההערות שלהם על הארוחה בזמן אמת, וכל יכולים לקבל מיד מה שהם רוצים.

העיתונות הצהובה הבריטית אוהבת לפרסם סקנדלים ושערוריות, מדי פעם משפחת המלוכה מספקת סיפורים מצחיקים, כך גם הפעם עם החילזון.

"המלכה יכולה לאכול כמעט כל מאכל יוקרתי מכל רחבי העולם, אבל היא מעדיפה אוכל פשוט". כך סיפר השף לשעבר שלה, דארן מקגראדי, היא אוהבת ארוחות "נקיות ופשוטות".

המלכה מתעוררת כל בוקר בשעה 7:30, והיא מקבלת תה מיוחד שהיא אוהבת, ומקשיבה לתוכנית חדשות בוקר בתחנת רדיו קבועה, לארוחת הבוקר, המלוכה מקבלת דגנים, יוגורט, ריבה מרוחה בטוסט, ובימים שבהם היא מרגישה קצת נדיבה היא נותנת לכלבים האהובים שלה קצת מהמטעמים.

אנגליה ארוחת בוקר פרנץ' טוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד