י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הניצול מאשקלון גילה: "חיי ניצלו בזכות כיבוד הורים״

במהלך ביקור שלוחי הרבי מליובאוויטש בבית שספג פגיעה ישירה באשקלון, חשף בהתרגשות רבה אחד מבני המשפחה שחייו ניצלו בזכות מצוות כיבוד הורים.

הניצול מאשקלון גילה: "חיי ניצלו בזכות כיבוד הורים״

שלוחי חב"ד אשקלון הגישו סיוע גשמי ורוחני לפצועים ונפגעי הטילים באשקלון. במהלך היומיים האחרונים, כשאליהם נלווה השליח הרב מנחם קוטנר, הפועל במעגל השנה עם נפגעי הטרור מטעם צעירי חב"ד.

חברי המשלחת ביקרו בין היתר את פצועי הטילים המאושפזים בבית הרפואה, עודדו את רוחם והעניקו להם את ספר תהילים המבואר.

בהמשך, חיזקו חברי המשלחת את הדיירים שביתם נפגע ממטח הטילים והזמינו אותם להניח תפילין ולקרוא פרק תהילים. במהלך הביקור שמעו חברי המשלחת מהתושבים עדויות מכלי ראשון על החוויות הקשות עמם הם נאלצים להתמודד.

"בבית הרפואה ברזילי פגשנו פצועים לצד נפגעי חרדה", סיפר הרב קוטנר, "הענקנו לכולם סיוע רוחני ומתנות מחב"ד כדי לעודד ולחזק את רוחם. אחד הביקורים שריגשו אותי במיוחד היה בבית שספג פגיעה ישירה. ישבתי עם בני המשפחה וחיזקנו את רוחם ואף לקחנו את המזוזות לבדיקה.

"אחד הבנים סיפר לי בהתרגשות על כך שחייו ניצלו בזכות מצוות כיבוד הורים. הוא מתגורר ביחידת דיור קטנה בחצר בית הוריו וכאשר נשמעה אזעקה הוא חשב להמשיך בשגרה ולא להיכנס לחדר מוגן כפי שנהג כל השנים. אך הפעם הזאת הוא נזכר שאימו נמצאת לבדה בבית וכדי לא להשאירה לבד בזמן האזעקה, הוא רץ לבית הוריו ונכנס איתה יחד לחדר מוגן. ובדיוק באותו הרגע טיל חדר ישירות ליחידת דיור שלו, במקום בו עמד כמה שניות קודם. ובזכות מצוות כיבוד הורים ניצלו חייו. בהתרגשות, קראנו יחד את הפסוק מתוך עשרת הדיברות 'כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך'".

חב"ד שליח חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד