י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קואליציה לאן?

הבית היהודי: תיק הביטחון או פרישה; נתניהו ממשיך בהתייעצויות

מאז התפטרותו של אביגדור ליברמן מתפקידו כשר הביטחון ומן הקואליציה, שוררת אי וודאות גדולה לגבי המשך כהונת ממשלת נתניהו • במפלגת 'הבית היהודי' התכנסו הערב והחליטו פה אחד: לא ניקח חלק בהרכב המצומצם של הממשלה אם לא נקבל את תיק הביטחון • כל הפרטים

הבית היהודי: תיק הביטחון או פרישה; נתניהו ממשיך בהתייעצויות
יונתן זינדל, פלאש 90

הדרמה הפוליטית נמשכת. במסדרונות המערכת הפוליטית ישנה אי וודאות לאחר שאביגדור ליברמן הודיע במפתיע על התפטרותו מתפקידו כשר הביטחון ומן הקואליציה.

בצל זאת, סיעת ׳הבית היהודי׳ התכנסה הערב (רביעי) לדון במצב הפוליטי והצביעה פה אחד בעד ההחלטה לדרוש את תיק הביטחון על מנת לשנות את מדיניות הביטחון ולהשיב לישראל את היוזמה ואת ההרתעה.

בסיעה מסרו בתום הישיבה כי "ממשלה ללא הרתעה אינה ממשלת ימין". במפלגה הבהירו: "ללא קבלת האחריות על המשימה הלאומית של שינוי המצב הביטחוני ביחד עם ראש הממשלה - אין טעם בהמשך קיום הממשלה".

כעת נתניהו יאלץ להכריע האם להעביר את תיק הביטחון המיוחל ליריבו הפוליטי, או שמא ללכת לבחירות מוקדמות לקראת חודש ניסן.

בתוך כך, שוחח הערב נתניהו עם שותפיו הקואליציוניים כחלון, דרעי, גפני ובנט במטרה לייצב את הקואליציה הצרה, שבפניה אתגרים רבים ובראשם חוק הגיוס.

מטעם ראש הממשלה נמסר כי טרם התקבל מכתב ההתפטרות של השר ליברמן. ראש הממשלה נתניהו ימשיך בהתייעצויות הלילה ומחר. הדיווחים השונים בתקשורת על החלטות שונות - אינם נכונים ואינם על דעתנו או מטעמנו.

הבית היהודי קואליציה נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד