י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברוך דיין האמת

הנגיד הגוראי וחבר ההנהלה הלך לעולמו

ר' יוסל רייכברד ז"ל, מגדולי אנשי החסד בחסידות גור הלך לעולמו בגיל 76 | תוך שהוא מותיר אחריו עשרות שנות עשייה ופיתוח של מוסדות גור בארץ ובעולם, לצד החזקת מוסדות תורה וחסד | הלוויתו בצהריים בבני ברק

 הרה"ח רבי יוסף מאיר רייכברד ז"ל. צילום: באדיבות המצלם
הרה"ח רבי יוסף מאיר רייכברד ז"ל. צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלילה (חמישי) הלך לעולמו הנגיד הרה"ח רבי יוסף מאיר רייכברד ז"ל, חבר הנהלת איחוד מוסדות גור ומגדולי תומכי החסד בחסידות, במשך עשרות שנים והוא בן 76 בפטירתו. 

הנגיד ר' יוסל רייכברד ז"ל, הוא בנו הגדול של הנגיד הרב החסיד רבי אריה לייבל רייכברד ז"ל, מגדולי בוני חצר הקודש גור אחרי שנות השואה, ולאמו מרת בת שבע ע"ה, בת קדושים - בתו של האדמו"ר בעל 'הסולם' זיע"א, שהיום היארצייט של סבתו הרבנית רבקה רויזא אשלג ושל דודו האדמו"ר רבי שלמה בנימין אשלג זצ"ל.  

בבחרותו למד בישיבת 'שפת אמת' של חסידות גור ולאחר נישואיו עם רעייתו בתו של הרה"ח הישיש רבי יצחק ליפא פישביין שיבלחט"א זקן חסידי מודז'יץ, ברבות השנים, עסק לפרנסתו בעסקי היהלומים בבורסה ברמת גן.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי ר' יוסל, היה ירא שמים מרבים, לצד היותו תלמיד חכם ואיש חסד, כן היה עסקן ציבור למופת ולדוגמה שלא על מנת לקבל פרס, היה פעיל כל ימיו למען מוסדות התורה של חסידות גור וגם כיהן כחבר הנהלה באיחוד מוסדות גור, קופת עזר נישואין בית ישראל, צרכנית גור ב"ב, וכן היה שותף בהקמת קהילת חסידי גור בקרית גת ועוד.

עוד הם מספרים, כי היה נאמנם של אדמו"רי גור בכל תחומי העסקנות ורבים נועצו עמו בכל התחומים בהיותו איש ישר דרך, והם חשים חבים לו את הצלחותיהם. הרבי בעל ה'פני מנחם' מגור זצ"ל, כתב עליו כי הוא אחד מאנשי אמונו. 

במשך שנים סבל בליבו, אך תמיד התגבר על כך, עד שהלילה השיב את נשמתו ליוצרה. 

הלוויתו תצא בשעה 12:00 בצהריים מביתו ברחוב זכריה 11 בבני ברק, דרך בית החסידים ברחוב הרב בלוי לבית החיים ויז'ניץ, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה איחוד מוסדות גור ברוך דיין האמת בעל הסולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד