י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הפלסטינים זועמים על הנואם ומתכוונים לפוצץ את נאומו

הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, דני דיין, צפוי לשאת היום דברים במכללה בה לומדים גם סטודנטים פלסטינים ותומכיהם | הם זועמים על כך ומתכננים לפוצץ את נאומו

הפלסטינים זועמים על הנואם ומתכוונים לפוצץ את נאומו
דני דיין צילום: פלאש 90

מחאה כנגד הרצאת הקונסול הכללי דני דיין במכללת סיטי קולג'.

כחלק מהפעילות השוטפת של הקונסוליה הכללית בניו יורק בתחום ההסברה באוניברסיטאות ולצד המצב הביטחוני בימים האחרונים בדרום, דני דיין, הקונסול הכללי בניו יורק, יגיע היום (חמישי) להרצאה במכללת סיטי קולג', המוסד הוותיק ברשת אוניברסיטת ניו יורק, רשת האוניברסיטאות הציבורית הגדולה ביותר בארה"ב בנושא ישראל ואנטישמיות.

קבוצת הסטודנטים " students for justice in Palestine" בשיתוף קבוצת הסטודנטים במכללה "The City College Young Democratic Socialists‎‏" קבוצות של סטודנטים שתומכים בפלסטינים, וחלקם ממוצא פלסטיני בעצמם, קראו לסטודנטים למחות כנגד ההרצאה: בהודעות שהפיצו הפעילים ברשתות החברתיות, נכתב, כי "מזמינים פושע מלחמה לקמפוס שלנו, דני דיין הוא הפנים של ההתנחלויות הבלתי חוקיות של ישראל ואחראי על טיהור אתני ועקירתם של אלפי פלסטינים. דני דיין רוצה למחוק את פלסטין מהמפה. הביקור שלו לא יתקיים בדממה".

המפגינים מתכננים לפגוע בסדר של ההרצאה, הפעילים מהארגונים הללו ידועים כסטודנטים שבאופן קבוע מפריעים ומפוצצים הרצאות של פוליטיקאים ישראליים.

פלסטינים דני דיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד