י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מגשימים חלום: מוצרי חשמל ל20 שנה

בעונת החתונות החורף הזה, נהנים מאיכות בלתי מתפשרת של המותג Miele • אם אתם הורים שמחתנים את הזוג ורוצים להיות רגועים בנוגע לאיכות המוצרים, או אם אתם כבר בעלי בתים שצריכים להחליף את מוצרי החשמל שלכם, עם Miele תהיו רגועים לעשרים השנים הבאות

מגשימים חלום: מוצרי חשמל ל20 שנה
מכונת הכביסה של miele צילום: יח"צ miele

החלום האמיתי של כל זוג בתחילת נישואיו הוא לרהט את הבית בטובי המותגים. מוצרי החשמל זוכים להערכה מיוחדת שכן הם מהווים חלק משמעותי בהתנהלות היום יומית בכל בית בכלל, ובבתי אנ"ש בפרט. ההערכה למותג איכותי אינה נשארת פרי נחלת הזוגות הצעירים - להפך, מקבלת משנה תוקף ככל שהבית מבוסס יותר ובוגר יותר.

בעונת החתונות החורף הזה, נהנים מאיכות בלתי מתפשרת של המותג Miele. אם אתם הורים שמחתנים את הזוג ורוצים להיות רגועים בנוגע לאיכות המוצרים, או אם אתם כבר בעלי בתים שצריכים להחליף את מוצרי החשמל שלכם, עם Miele תהיו רגועים לעשרים השנים הבאות. את מוצרי Miele קונים כדי לרוץ למרחקים ארוכים. מדובר במוצרי איכות המתכתבים עם הדור שבו עוד קנו מוצרים כדי להישאר איתם, ולא להחליף במהירות בעקבות ריבוי תקלות.

הולכים לקנות נדוניה? אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים. התנורים של Miele נבדקים לשימוש של 20 שנים, ומבטיחים אמינות ואיכות של מותג על. תוכלו להיות רגועים שהכלה הצעירה תוכל להשוויץ במעשה ידיעה הרבה מאוד שנים, ואת העוגיות לבן בישיבה היא עוד תאפה בתנור האיכותי שרכשתם לה בצעירותה. בין מותגי התנורים ישנם גם תנורים פירוליטיים שמנקים את עצמם בעוצמה גבוהה מאוד של חום ותורמים להידור מצווה, בעיקר בניקיונות לפסח.

גם מכונות הכביסה של Miele נבדקות  לשימוש של 20 שנים ומבטיחות את מה שכולנו מצפים לו: מכונה איכותית בעלת יכולת גבוהה לשמור על איכות הבגדים לאורך זמן, ומאפשרת לנו להעביר את הבגדים של הילד הבכור גם לאחים הבאים אחריו מבלי להסס כלל.

אין לכם עוד סיבה להתלבט. עם התנור ומכונת הכביסה של Miele, אתם מסודרים לאורך שנים.

ניתן להשיג במילה גלרי, רחוב משכית 33 הרצליה ובחנויות המובחרות

צרכנות מכשירי חשמל מכונת כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד