י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקואליציה בבית שמש

בלוך ל'בחדרי': "החינוך וההנדסה בידיים שלי"

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מצהירה ראש העיר הנבחרת בבית שמש עליזה בלוך כי תיקי החינוך וההנדסה ישארו בידיה, זאת למרות הפרסומים כי התיק יעבור לידי 'אגודת ישראל'

בלוך ל'בחדרי': "החינוך וההנדסה בידיים שלי"
חגיגות ניצחון בלוך בבית שמש צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90

ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך נכנסה היום לתפקידה כראש עיריית בית שמש ומחליפה את ראש העיר החרדי בתום קדנציה של 10 שנים כאשר על כתפיה עדיין מוטלת מלאכת הרכבת הקואליציה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מצהירה בלוך כי תיקי החינוך וההנדסה יישארו בידיה וזאת למרות הפרסומים ביין היתר גם 'בחדרי חרדים' כי התיק יעבור לידי 'אגודת ישראל'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשבועות האחרונים שוחחה עם בלוך עם כלל המפלגות החרדיות, ושמעה את דרישותיהם בהן תפקידי סגנים והתחייבויות לנושאי הציבור החרדי בעיר. כעת היא אמורה לחלק את התפקידים בצורה מתאימה שכולם יכנסו לקואליציה.

בנוסף, המערכת הפוליטית החרדית של 'דגל התורה' וש"ס מאשימה את 'אגודת ישראל' ו'שלומי אמונים' כי הם סגרו על תמיכה בבלוך קודם הבחירות, ובמענה לשאלת 'בחדרי חרדים' היא מסרבת להתייחס לנושא זה.

לדברי בלוך, "אני מוכנה לתת הסברים רק למה שאני אומרת, אני פשוט לא עומדת בקצב של מה שאומרים".

בלוך הוסיפה כי "כולם בלי יוצא מן הכלל מדברים איתי, לפני ואחרי הבחירות. אגיד שיש משהו שמרגש אותי בסיטואציה הזאת שמאז שנבחרתי חשבתי איך אבנה קואליציה אם יש רוב חרדי".

"אבל יש לי חדשות בשבילכם: אין מפלגה חרדית שלא דיברה איתי בבוקר שאחרי הזכיה, שעות בודדות אחרי הניצחון כבר דיברו איתי כולם" הצהירה.

בלוך הוסיפה: "בתקשורת דיברו איתי על גוש חוסם כבר דיברו איתי, משמח אותי שכולם רוצים להיות בקואליציה. יכולתי להקים אותה תוך שעה כי אין לי בעיה, מספרים כולם רוצים להיות בפנים אבל אני מנסה לבנות משהו שמתאים בחלוקת אנרגיה ובהתארגנות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי בשבוע החולף נועד יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני עם עליזה בלוך לפגישה ממושכת בה העלה גפני בפניה את הדרישות של דגל התורה בעיר שהם; צילום המצב של התפקידים ובראשם סגן מלא בשכר ומחלקת תכנון ובנייה בתוספת המועצה הדתית שמוחזקת בידי ש"ס.

עליזה בלוך בית שמש עיריית בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד