י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ח"כ אשר בנאום תקיף

"אל על חייבת למנוע פגיעה בנוסעים דתיים"

ח"כ יעקב אשר השמיע נאום תקיף במליאת הכנסת ואמר, "אני פונה לחברת "אל על"  –במקום להיסחף לפופוליזם שהיה בעניין הזה – לטפל בבעיה להפוך אותה לפתירה, לברורה בצורה חד-משמעית ולא להשאיר אותה לשיקול דעת של טייסים או של דיילים תוך כדי טיסה"

"אל על חייבת למנוע פגיעה בנוסעים דתיים"
יעקב אשר צילום: אהרן קרון, פלאש 90

סערת 'טיסת השבת' באל על: ח"כ יעקב אשר תקף במליאת הכנסת את החברה וקרא להם, "במקום להיגרר לפופוליזם והסתה תקשורתית נגד החרדים - אל על חייבת לגבש נהלים שימנעו פגיעה בשומרי מצוות במהלך הטיסות".

ח"כ אשר אמר בנאומו התקיף, "כולנו היינו תחת הסיפור המנופח מאוד, האוורירי מאוד של טיסת "אל על" המדוברת משבת שעברה. א', אני רוצה לומר שמה שקרה שבמשך שבת שלמה פמפמו בכל כלי תקשורת אפשרי על התנהגות או התנהלות שהייתה שם כשאנשים שהם שומרי שבת לא יכולים ולא יודעים אפילו שהם צריכים להגיב. ואז, למזלנו הרב, היה שם עיתונאי שהוא שומר תורה ומצוות שבא ונתן את הגרסה האמיתית של מה שהיה שם. וחבל, כי אנשים מחכים להתססה הזאת ולהפוך את זה למה שהפכו את זה".

עוד אמר ח"כ אשר במהלך נאומו, "אני פונה לחברת "אל על" – לא יכול להיות שנושא כזה – שאנשים שהם לקוחות שבאים לחברה הזאת כי הם יודעים שהחברה הזאת שומרת שבת – יתקלו בתקלות כאלה. חייב להיות נוהל מסודר וברור בחברה, שאם נקלעים לאיזשהו דבר מהסוג שקרה לא לוקחים סיכון. יהיה נוהל מסודר מה עושים בזה, איך עושים – נוהל שקוף וברור לעיני כול".

"הרי אפשר להבין את החרדה של אנשים. יש אנשים שגם במקומות לא סימפטיים חירפו את נפשם בשביל השבת. אז ודאי כשהם לקוחות והם משלמים על כרטיס טיסה הם לא צריכים, חלילה, להיות בלחץ שאולי הם יעברו פעם ראשונה בחיים שלהם ויחללו את השבת", ציין אשר.

"אני פונה לחברת "אל על" –במקום להיסחף לפופוליזם שהיה בעניין הזה – לטפל בבעיה להפוך אותה לפתירה, לברורה בצורה חד-משמעית ולא להשאיר אותה לשיקול דעת של טייסים או של דיילים תוך כדי טיסה", סיים ח"כ אשר את דבריו.

אל על תביעה נגד אל על ח"כ יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד