י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חוזר לתודעה בסערה

הפרשן כינה את האישה החרדית "שפחה"

זה כמה שנים שלא שמענו את השם "נחמיה שטרסלר". הבוקר הוא שבר שתיקה וחזר להסית נגד החרדים בציוץ אומלל בחשבון הטוויטר שלו, כאשר כינה את האישה החרדית "שפחה" | ח"כ אזולאי: "זהו מעבר לגבולות החוסר מודעות"

הפרשן כינה את האישה החרדית "שפחה"
נחמיה שטרסלר / ח"כ ינון אזולאי צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

"האבסורד האמיתי הוא שהנשים מקריבות עצמן למען הגברים והן בטוחות שזה מצווה. זה חלק מהדיכוי של הנשים במגזר החרדי. הכי כיף זה להיות בחור ישיבה. אתה מלך בבית. ויש לך שפחה", כך כתב הבוקר (רביעי) פרשן עיתון 'הארץ' נחמיה שטרסלר בחשבון הטוויטר שלו ועורר סערה.

הוא כתב את הדברים בתגובה לטור שפרסמה הבוקר אשת התקשורת שיפי חריטן ב'הארץ', בו הטיחה בין הייתר, כי "המצוקה האמתית של הנשים החרדיות לא מעניינת את הח"כים החרדים". לדבריה, "באנו לדיון בכנסת שמטרתו סיוע לנשות אברכים שבבחירות תמכו בכם שוב ושוב, האם אתם, אשר ומלכיאלי, מנסים לעזור באמת לבוחריכם, או שאתם נלחמים בהם?", תהתה.

דבריו של שטרסלר, עוררו כאמור סערה והראשון להגיב, הוא חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס, שאמר, "כמה חבל שבחר לו העיתונאי המוערך נחמיה שטרסלר ליפול למלכודת ולהכפיש מגזר שלם. לכתוב על האשה החרדית - 'שפחה', זהו מעבר לגבולות החוסר מודעות, אני מזמין אותך שטרסלר היקר לבחון את אחוזי האלימות כלפי הנשים במגזר הכללי מול המגזר החרדי".

יצוין כי לא הפעם הראשונה ששטרסלר משתלח ומבזה את המגזר החרדי. בעבר נקשרו בשמו שלל התבטאויות אומללות כנגד החרדים. אחת מהן הזכורה היטב, שאלה ששאל שטרסלר בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו, "איך זה שאף לוויה לא יוצאת מבני ברק או ממאה שערים?". אמירה נוספת שקוממה, היא אמירה שלו בעת ראיון: "אתה יודע שאין אף רופא חרדי בישראל?", דבר שכמובן אינו נכון במציאות.

 

נחמיה שטרסלר ינון אזולאי שפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד