י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חבילת הטבות למצטרפים למסלולים המוגנים של 'נתיב'

חברת נתיב גאה להוביל את מהפכת הטלפונים המוגנים תוך כדי שהיא מוכיחה שאפשר להישאר הכי מעודכנים והכי שימושיים, עם סינון קפדני וייחודי לשומרי התורה והמצוות, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי • ועכשיו משתלם יותר לרכוש מסלול מוגן של נתיב • כאמור, על כל בחירה בסלולרי מוגן של נתיב, חבילות הנחה ואבזור 

חבילת הטבות למצטרפים למסלולים המוגנים של 'נתיב'
המכשירים של נתיב צילום: אתר נתיב

החברה המובילה והוותיקה ביותר בשוק המכשירים הסלולריים המוגנים, נתיב, במבצע רותח לחורף: חבילות הנחה ואבזור בשווי 700 ₪ כולל דפדפן – חינם!

עשרות אלפי לקוחות מרוצים נהנים כבר שנים רבות מהגנה וסינון מוקפדים ביותר למכשירים הסלולאריים שלהם וכן למערכות המחשוב הביתיות, ואינם נאלצים להתפשר על שימוש באפליקציות שונות בעקבות הסינון.

בחברת נתיב מקפידים ללכת עם הצרכנים יד ביד ולהתחדש כל הזמן לטובת הלקוחות הוותיקים והחדשים, תוך כדי הענקת פתרונות שיאפשרו כמה שיותר אפליקציות פתוחות לשימוש במסגרת ההגנה הגבוהה ביותר. גם מערך השירות והתמיכה הטכנית בנתיב עוברים שדרוגים באופן תמידי וגדלים בקצב התאמה ללקוחות. נתיב מפעילה מערכות פניות ציבור מהמשודרגות ביותר בשוק ומקפידה להתפתח כל הזמן.

מכשירים מוגנים של נתיב – אלפי אפליקציות שימושיות ומענה בחו"ל

נתיב מאפשרת ללקוחותיה להתקדם עם הטכנולוגיה, להתחדש ולהישאר מעודכנים מבלי לוותר על ערכיהם כיהודים שומרי תורה ומצוות. לא בכדי, בחרו עשרות אלפי לקוחות מרוצים לרכוש את המכשירים המוגנים של נתיב, ולא במקרה הגופים הגדולים ביותר במשק עובדים עם נתיב בלבד – שלמדה מהיסוד את הצרכים האמתיים של הצרכן החרדי ומאפשרת מגוון רחב של שימושים שאינם קיימים בחברות אחרות. המכשירים הסלולאריים חדשים ובלעדיים לשימוש הנוח ביותר, עם אחריות ושירות תיקונים עד בית הלקוח – חינם! בנתיב מתחייבים לעסקאות המשתלמות ביותר ומבטיחים התאמה מדויקת גם לבעלי עסקים.

המכשירים של נתיב הם היחידים שיכולים לשמש אתכם בנסיעות לחו"ל, עם אלפי אפליקציות לחיפוש מקומות נופש ואתרים שונים. המכשירים אף מאפשרים רכישה ברשת ומשרתים אתכם נאמנה במגוון עצום של צרכים שתבחרו, כשהכל כמובן עם הגנה מרבית וסינון קפדני בהכוונת גדולי ישראל שעל ידי בית דין צדק בני ברק.

חברת נתיב גאה להוביל את מהפכת הטלפונים המוגנים תוך כדי שהיא מוכיחה שאפשר להישאר הכי מעודכנים והכי שימושיים, עם סינון קפדני וייחודי לשומרי התורה והמצוות, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. ועכשיו משתלם יותר לרכוש מסלול מוגן של נתיב. כאמור, על כל בחירה בסלולרי מוגן של נתיב, חבילות הנחה ואבזור ב-  700 ₪.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-3713-477

נתיב סמארטפון סמארטפון כשר טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד