י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיפור ביחסים? > פרסום ראשון

אחרי נתק ארוך: פגישת מו"מ ראשונה בין נציגי ליאון ל'אגודה'

בתום מערכת הבחירות בירושלים, ולאחר תקופה שבה לא התקיים ערוץ קשר בעקבות נתק ממושך מלפני הסיבוב השני, צוות המו"מ של ראש העיר הנבחר משה ליאון ייפגש עם נציגי 'אגודת ישראל' בראשות המועמד שהפסיד יוסי דייטש, בניסיון לקדם המגעים לקראת הרכבת הקואליציה

אחרי נתק ארוך: פגישת מו"מ ראשונה בין נציגי ליאון ל'אגודה'
משה ליאון & יוסי דייטש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בתום נתק שנמשך מאז המו"מ שהתקיים קודם הסיבוב השני, צוות המו"מ של משה ליאון יפגש הערב לראשונה עם נציגי אגודת ישראל בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעה 16:00 ייפגשו חברי 'אגודת ישראל' בראשות יוסי דייטש עם עו"ד דידי הרשקוביץ, לשיחה ראשונה מאז ניצח משה ליאון את הבחירות לראשות העיר.

מטרת הפגישה היא בראש ובראשונה להוריד את מפלס המתח, וכן לשמוע את דרישות 'אגודת ישראל' שגובשו בימים האחרונים בישיבות שנערכו ביניהם.

לא ברור האם הדרישות שהוצעו ל'אגודת ישראל' קודם הבחירות בהן תיק תכנון ובנייה, סגן בשכר, תיק תרבות תורנית ותיק ההקצאות או שימור יוצעו בשנית או שמא ערכם ירד משמעותית וב'אגודת ישראל' יאלצו להסתפק בתיק שפ"ע (שיפור פני העיר).

כך או כך, צוות המו"מ של משה ליאון, צפוי רק לשמוע את דרישותיהם של 'אגודת ישראל' כמו את יתר הסיעות, כשבשבוע הבא הם צפויים לדון בחלוקה בין הסיעות.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי צוות המו"מ של ליאון צפוי לפגוש היום גם את חברי סיעת 'דגל התורה' לייזר ראוכברגר וישראל קלרמן, יחד עם העו"ד מנחם הרשקוביץ שמעניק להם ליווי משפטית.

משה ליאון משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד