י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר עשרים שנה

מצוקת חניה: שיעורו של המגיד עובר מקום

ממרכז העיר לשכונה: השיעור המפורסם של המגיד רבי שלמה לוינשטיין בליל שישי, עובר מקום לאחר עשרים שנה • כל הפרטים 

הגאון רבי שלמה לוינשטיין. צילום: שוקי לרר
הגאון רבי שלמה לוינשטיין. צילום: שוקי לרר

אחד השיעורים המפורסמים ביותר בעולם, הוא שיעורו הקבוע של המגיד מישרים הגאון רבי שלמה לוינשטיין, על פרשיות השבוע, שנמסר למעלה מ-20 שנה בבית הכנסת 'דברי שיר', בבני ברק בהשתתפות המון רב, עובר לרמת אלחנן, ויימסר החל משבוע זה, בבית הכנסת 'קהל חסידים', בין השעות 21:00 ל 22:00 בערב.

בגיליון 'קול ברמה' של שכונת רמת אלחנן מסופר כי הרב לוינשטיין,ידוע בדרשותיו המתוקות והמיוחדות, המגיעים לאלפים גם בשידור חי ואחד השיעורים המרתקים במיוחד של הגר"ש לוינשטיין הוא השיעור בליל שישי, שבו משתתפים מאות יהודים, הנהנים מכל רגע, כאשר מגיד- פורס השיעור בפניהם את ענייני הפרשה , לפרטיה, ולפרטי-פרטיה, ועובר על פירושים רבים שנאמרו על הפרשה.

לפני השיעור מחולקת חוברת עבה המכילה בדרך כלל יותר מ-100 עמודים, ובה מובאים הדברים שייאמרו בשיעור, חלקם נשלחו להרב לוינשטיין ע"י המשתתפים. למרות שהשיעור מתקיים כבר, כאמור, שנים רבות, הוא מושך ומרתק את כל המשתתפים, המקפידים להגיע מדי שבוע ולהרוות את צמאונם בדבריו המרתקים של הגר"ש לוונשטיין, המתובלים כידוע בסיפורים רבי-ענין.

לאחרונה הוחמר מאוד עניין החניה באזור 'דברי שיר', והבאים למקום מתקשים במציאת מקום להחנות בו את רכבם. זו הסיבה להעברתו של השיעור לרמת אלחנן, לבית הכנסת 'קהל חסידים'. 

הרב שלמה לוינשטיין שיעור רמת אלחנן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד