י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פותח לשכה בדרום

ליברמן: "יש לי יחסים טובים עם לפיד - לא מסתיר את זה"

עכשיו כשיש לו זמן פנוי, ללא שיירות וצקלקות, הגיע ח"כ אביגדור ליברמן כשהוא נושא בתואר "יו"ר ישראל ביתנו", אל העיר שדרות שספגה לפני שבוע וחצי למעלה מ-100 רקטות ביום אחד, תקף את מדיניות הממשלה ממנה פרש, גילה כי הוא פותח לשכה פרלמנטרית בעיר וגם, התייחס ליחסים עם יאיר לפיד וחוק הגיוס 

ליברמן: "יש לי יחסים טובים עם לפיד - לא מסתיר את זה"
חבר הכנסת ליברמן בסיור בשדרות צילום: מיכאל פייגין

בתום שבוע פוליטי סוער ומתוח, הגיע יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, לסייר בשדרות, יחד עם חברי סיעתו, תוך שהוא מעביר ביקורת חריפה על הממשלה בה היה חבר עד לפני כשבוע, במשך שנתיים וחצי.

"באנו להיות עם תושבי הדרום, לחזק אותם ולהתחזק בעצמנו", הבהיר ליברמן לכלי התקשורת שהצטופפו עם מצלמותיהם סביבו, כדי לדלות את מוצא פיו, של מי שהיא עד לפני כמה ימים שר הביטחון וחבר הקבינט המדיני ביטחוני.

"אתמול כולנו ראינו את האבסורד שנקלענו אליו - השב"כ חשף חוליית טרור של החמאס ביהודה ושומרון שהופעלה מרצועת עזה והנחייתם הייתה לבצע פיגוע משמעותי בישראל. כלומר, אנחנו מעבירים גם אתמול וגם היום דלק נוסף מקטאר לרצועת עזה ובחודש הבא נעביר עוד 15 מיליון דולר, ובמקביל חמאס מוציאים, או לפחות מנסים להוציא, פיגועים ביו"ש ובישראל.
כלומר, ההסדרה לא כוללת את הפיגועים ביו"ש או בישראל. זהו מצב אבסורדי. לכולם ברור שצריך להכריע את הטרור ולא להיכנע לטרור", תקף ליברמן.

הוא גילה לנוכחים, "אני מתכוון להמשיך להיות עם תושבי הדרום ולפתוח כאן תוך עשרה ימים לשכה פרלמנטרית. אהיה נוכח מדי שבוע בדרום ובשדרות עד שנשנה את הכיוון".

"חמאס לא צריך לעניין לא אותי ולא אף אחד במדינת ישראל. מה שצריך לעניין אותנו זו מדיניות ממשלת ישראל שנכנעה לטרור- גם הסכימה על הפסקת אש בתנאי חמאס וגם העבירה כסף לאחר שספגנו 500 רקטות. הדבר הזה הוא בלתי סביר ואינו מתקבל על הדעת", קבע השר לשעבר.

"בנוגע לפרסומים האחרונים של החמאס, דעתי היא שהצנזורה פעלה נכון ואני קורא לכל אזרחי מדינת ישראל לציית להנחיות של הצנזורית וכל מילה מיותרת".

אחרי שדיבר גבוהה גבוהה על נושא הביטחון, עבר ליברמן והתייחס לנושאים הפוליטיים, תוך שהוא מעביר מסר מרגיע לנתניהו והחרדים, אם רק יבחרו להאמין לו: "אין לי ברית עם לפיד", השיב ליברמן לשאלת הכתבים. עם זאת הבהיר, "יש לי יחסים טובים איתו לאורך כל השנים ואני לא מסתיר את זה, אך מעבר לכך אין בינינו דבר".

בהתייחסו לחוק הגיוס אמר יו"ר 'ישראל ביתנו': "המבחן שמחכה לנו בשבוע הבא הוא חוק הגיוס ואני מקווה שהוא יעבור בנוסח כפי שהעברתי בכנסת וכמו שאושר בקריאה הראשונה".

לסיום אמר, "הדבר הקריטי הוא קודם כל לשנות את המדיניות. ממשלה כמו שראינו בשבוע האחרון זו ממשלה לא מתפקדת, זו ממשלה שורדת. היא מנסה לשרוד בכל מחיר וזה לא מצב בריא. צריך להגיע להכרעה ולבנות מדיניות חדשה".

אביגדור ליברמן יאיר לפיד שדרות ישראל ביתנו חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד