י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"האמת והשלום אהבו"

סוף הסאגה: דרעי והלברשטאם התפייסו

בעוד השר דרעי הציב אולטימטום של 72 שעות, זה לקח יממה אחת, הצדדים שוחחו ויישרו את ההדורים והאמת והשלום אהבו | לשכת השר: "השניים מודעים לגודל האחריות הציבורית וישתפו פעולה לטובת הכלל וכל אי הבנה מאחוריהם"

סוף הסאגה: דרעי והלברשטאם התפייסו
מיכל הלברשטאם & אריה דרעי צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90 / אברומי ברגר

לאחר שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שיגר אתמול (חמישי) מכתב לחבר מועצת העיר ירושלים מטעם 'אגודת ישראל' - מיכל הלברשטאם בו הוא מאיים לתבוע אותו בדין תורה, בעקבות דברים שצוטטו בשמו, בעקבות שיחה עם השר דרעי בה כביכול פגע בגדולי ישראל, השניים שוחחו היום לראשונה והתפייסו.

בהודעה ששיגרה בדקות האחרונות, לשכת השר אריה דרעי נכתב כי, "יו"ר ש"ס אריה דרעי וחבר מועצת העיר ירושלים מיכל הלברשטאם שוחחו ביניהם, והובהר כי לעיתים מתוך רצף של שיחות עלולים משפטים שונים לצאת מהקשרם".

עוד נמסר מלשכתו של דרעי כי, "במהלך השיחה הובהר והובן, כי חלילה לא היתה כל רצון ואו כוונה לפגוע בכבודם של גדולי ישראל שליט"א, שכולנו מחויבים בכבודם. השניים מודעים לגודל האחריות הציבורית וישתפו פעולה לטובת הכלל וכל אי הבנה מאחוריהם והאמת והשלום אהבו".

כזכור, אתמול פורסם ב'בחדרי חרדים', מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, ששיגר השר דרעי באמצעות הטוען הרבני משה מיטלמן לחבר מועצת העיר ירושלים מיכל הלברשטאם, בו הוא דורש ממנו להתנצל בתוך 72 שעות ולהבהיר, כי בשיחתו עמו לפני הבחירות שמע ממנו רק על כוונתו לאחד בין כל חלקי המחנה החרדי ובניגוד גמור לאופן הצגת הדברים בתקשורת (החדשות).

כמו כן, דרש דרעי מחבר המועצה יוסי דייטש, להבהיר ולהתנצל על פרסום הדברים, שיש בהם משום קבלת לשון הרע עליו וכתוצאה מכך פגיעה חמורה בשמו הטוב כמי שמכבד את גדולי ישראל.

העתק של הפניה, נשלח אל כל האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה, באמצעות מזכיר המועצת יענקל ולצר.

כאשר מ'אגודת ישראל' נמסר בתגובה: "צר לנו שמר דרעי ממשיך בניסיונותיו לקטב ולהפיץ שנאה בתוך הציבור החרדי. בימים אלה מכינים אנשינו כתב תביעה נגד אריה דרעי על שלל אמירותיו השקריות והנבזיות במהלך החודש האחרון נגד נציגי אגודת ישראל ברחבי הארץ וביזוי אדמו"רים וגדולי ישראל. קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים".

אריה דרעי פיוס מיכל הלברשטאם מכתב איום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד