י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

ראשי הישיבות ייפגשו עם הבכיר באכ"א

לקראת עליית חוק הגיוס להצבעה בחקיקה סופית, ייפגשו שני ראשי ישיבות עם בכיר באגף כוח האדם בצה"ל וינסו להגיע עמו להבנות | פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

ראשי הישיבות ייפגשו עם הבכיר באכ"א
הגר"י רוזן והגר"י סולובייציק צילום: יעקב כהן/דוד כהן, פלאש 90

כאשר חוק הגיוס תלוי בין שמיים לארץ, כאשר טרם ברור האם הקואליציה תמצא את הרוב הדרוש, להעביר את החוק בקריאה שנייה ושלישית, גדולי ראשי הישיבות ייפגשו עם בכיר באגף כוח האדם בצה"ל, כך מתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגר"י רוזן, ראש ישיבת 'אור ישראל' והגר"ב סולובייציק - ראש ישיבת 'תורת זאב', ייפגשו עם תת אלוף ערן שני, ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם בצה"ל.

בפגישה ידונו הצדדים בחוק הגיוס, שנמצא על סדר יומה של הקואליציה, לגבי השינויים שדרשו בסיעות החרדיות וכן על אודות השינויים שיעמדו בפני עולם הישיבות וזאת כאשר החוק הנוכחי צפוי לפקוע בעוד עשרה ימים.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע כי עיקר הדיון יעסוק בעשרות בחורי ישיבות שמעמד 'בני"ש' פקע מהם, לאחר שיצאו את הארץ ללמוד בישיבות בחו"ל או לביקורים משפחתיים וכעת חל עליהם גיוס חובה.

נציין, כי הגרב"מ סולובייציק המשמש כחבר וועדת בני הישיבות והגר"י רוזן שעוסק רבות בחוק הגיוס, מטעם גדולי ישראל, יגיעו בשעות הצהרים המאוחרות לקרייה בתל אביב שם תתקיים הפגישה הנדירה.

חוק הגיוס אגף כוח האדם הרב ברוך סולובייציק הרב יגאל רוזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד