י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתוך שנה

העיתונאי הפתיע ונישא בפעם השנייה לאותה אישה

הוא עשה זאת בהפתעה. כחודשיים אחרי שמדורי הרכילות דיווחו כי שרון גל התגרש מאשתו - לה נישא בחודש כסלו בשנה שעברה, אמש הוא החליט לתת לקשר הזדמנות נוספת ומיהר לארגן מניין ולקדש אותה כדת משה וישראל 

העיתונאי הפתיע ונישא בפעם השנייה לאותה אישה
איש התקשורת שרון גל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

העיתונאי שרון גל נישא אמש (שלישי) במפתיע לגרושתו נטלי קרני, עמה התחתן רק לפני שנה בי' בכסליו תשע"ח.

לפני כחודשיים עלו היחסים בינו לבין רעייתו על שרטון והשניים החליטו על הפרדת כוחות, אולם אמש הפתיע גל, כאשר מהרגע להרגע סגר מיקום בגבעת שמואל, ערך חופה במניין וקידש אותה בשנית כדת משה וישראל, כשהגאון רבי ישראל מאיר לאו - הרה"ר לישראל לשעבר, משמש כמסדר הקידושין. 

בשנה שעברה, בערבו של יום שלישי י' בכסלו תשע"ח, דווח ב'בחדרי חרדים', על נישואיו בפעם הראשונה, לבחירת לבו נטלי קרני.

שמחת החתונה נחגגה בבית הכנסת הגדול בתל אביב במתכונת מצומצמת בחיק המשפחה והחברים הקרובים.

בסידור חופה וקידושין כובד אז הרב יגאל כהן ראש בית המדרש המרכזי "יביע אומר" בבני ברק, אליו התקרב גל בשנים האחרונות, פקד את שיעוריו השבועיים וזה אף גרם לו לחבוש כיפה לתקופת מה. 

שרון גל מסתודד עם השר דרעי בכנסת. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שרון גל, עיתונאי שנון ומבריק המזוהה עם הצד הימני במפה הפוליטית, הגיש בעבר תוכנית ב'ערוץ עשר', כיהן כחבר כנסת מטעם 'ישראל ביתנו', עד שפרש לטובת הגשת תוכנית ב'ערוץ 20', אך גם בה לא החזיק זמן רב וכיום הוא מגיש רצועה אקטואלית יומית ברדיו 'גלי ישראל' שזוכה לפופולריות רבה.

לפני כשבועיים לאחר שנודע על הפסקת האש מול חמאס, לאחר שיישובי הדרום ספגו מעל 500 רקטות ביממה אחת, תקף שרון גל בפתח תוכניתו, את שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן וקרא לו להתפטר, הוא הוסיף ואמר: "אני מתבייש שהייתי חבר כנסת בישראל ביתנו, תחת שר הביטחון הכושל הזה, שחוץ מדיבורים לא עושה כלום. אפס מאופס", לא ארכו הימים וליברמן הניח את המפתחות והתפטר, יש מי שאמרו חצי בציניות וחצי ברצינות, כי הביקורת הנוקבת שהשמיע גל, נשאה פרי.

נקודת זכות נוספת עומדת לגל, בתור אחד שמתייצב תדיר להגן על החרדים כשהתקשורת חוגגת נגדם בכותרות שליליות. כך למשל התבטא בעבר על נושא הגיוס: "בגלל שאנחנו מדינה יהודית יחידה בעולם, חלק מהקיום שלנו כאן הוא בזכות לומדי התורה. לכן אני לא רוצה לגייס את כל החרדים לצבא, אלא רק מי שלא לומד תורה. אל תעשה גזירה שווה בין החרדים לערבים, זה לא אותו הדבר. הערבים לא לומדים תורה", אמר גל לבן שיחו בתכנית ריאליטי בה השתתף.

בן שיחו ניסה לטעון כי "הערבים משלמים מיסים, והחרדים לא".

אך שרון גל הדף אותו ואמר, "מי אמר לך, אתה עושה הכללות. עשו לך שטיפת מוח במשך שנים שהחרדים הם האויב שלך".

בכל אופן, נאחל שיהיה במזל טוב והפעם קשר בר קיימא.

 

שרון גל חופה מחזיר גרושתו עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד