י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'איחוד הצלה' ו'סאנופי' משיקים: "פרוייקט משפחה בריאה"

מיזם חדש של איחוד הצלה בשיתוף חברת התרופות הבינלאומית 'סאנופי' להגברת המודעות בכל הקשור למחלות לב וכלי הדם -קורס מזורז ומרוכז בו ילמדו המשתתפים את כל המידע הקריטי שיכול פשוטו כמשמעו להציל חיים

'איחוד הצלה' ו'סאנופי' משיקים: "פרוייקט משפחה בריאה"
פרוייקט משפחה בריאה צילום: איחוד הצלה

איחוד הצלה בשיתוף חברת התרופות הבינלאומית 'סאנופי' יוצא במיזם חדש להגברת המודעות בכל הקשור למחלות לב וכלי הדם ומקיים ערב מיוחד שהינו בעצם קורס מזורז ומרוכז בו ילמדו המשתתפים את כל המידע הקריטי שיכול פשוטו כמשמעו להציל חיים, זו ההזדמנות שלך לדאוג לבריאות שלך ומשפחתך.

אם ישנה היסטוריה משפחתית של מחלות לב- המידע הזה הוא פשוט קריטי עבורך. ההיסטוריה הרפואית של משפחתך משפיעה על רמות הכולסטרול שלך והסיכון גדול מאוד, אך ניתן למנוע אותו אם תדע איך להתנהל נכון.

מחלות לב וכלי דם, הן מגורמי המוות העיקריים בעולם, ובמקום השני לאחר מחלת הסרטן. אבחון מוקדם של מחלות אלו  ואיתור גורמי הסיכון יכול להפחית ואף למנוע לחלוטין את הסיכון לחלות בהם. מחקרים מצביעים על כך, שחשיפה לשלושה מגורמי סיכון, מעלה את הסיכוי לחלות במחלת לב.

כידוע, גורמי הסיכון העיקריים לפתח מחלת לב, הינם עישון, היעדר פעילות גופנית, יתר לחץ דם, שומני דם גבוהים (בעיקר LDL גבוה), השמנת יתר, סוכר גבוה בדם, גיל, מין והיסטוריה משפחתית של מחלת לב וכלי דם. הדרך הבטוחה ביותר לטפל במחלות הלב, היא בראש ובראשונה לנסות ולמנוע אותן ע"י מתן תרופות מונעות.

כמו כן מאות מחקרים בארץ ובעולם מצאו את הקשר הישיר בין בריאות הלב ופעילות גופנית. ההמלצה הגורפת העולה ממחקרים אלה, היא שביצוע פעילות גופנית, בקרב בריאים וחולים כאחד, מסייעת במניעת מחלות ובשימור בריאות הלב. כל תנועה של הגוף, הדורשת אנרגיה משפרת את צריכת החמצן שלו ואת סיבולת לב-ריאה ומורידה את לחץ הדם.

גורם מרכזי נוסף הוא התזונה אשר לה תפקיד משמעותי במניעה ובטיפול במחלות לב וכלי דם. מזונות שונים מסייעים בהורדת רמות הכולסטרול, ויש כאלה התורמים לעלייתם. מזונות מסויימים גורמים להתפתחות דלקת כרונית המהווה סיכון למחלות לב וכלי דם, ומזונות אחרים מסייעים במניעת היווצרותה של הדלקת. הבעיה המרכזית היא שציבור גדול אינו נחשף למידע קריטי זה בשלבים בהם המידע היה יכול לתרום לו רבות.

אז אם את/ה בעשור השלישי/רביעי לחייך - תפוס את עצמך בידיים והירשם עוד היום ל'קורס משפחה בריאה' מבית 'איחוד הצלה', ידע קטן יכול להפוך אותך לבריא יותר ולהציל את חייך.

בשבוע האחרון התקיימו 2 קורסים פתוחים לציבור הרחב בבית איחוד הצלה בני ברק  במקום נערכו בנוסף בדיקות לחץ דם, סיטורציה וסוכר.

ניתן להזמין את הקורס והבדיקות למקום העבודה או לכל מקום בעיר בני ברק ללא עלות במוקד הטלפוני 02-537-1221

משפחה בריאות בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד