י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שוברים שוק: המיזם שמציב אתגר ליזמים בגוש דן

קבוצת סופרין -וייס מציבה אתגר ליזמים באזור גוש דן • הקבוצה המקימה את מגדל 'בזל פארק' ומשווקת ע"י 'סן חן' יחד עם סופרין שוברת את השוק עם מחיר חסר תקדים להשקעה במשרד בוטיק • רק 6800 שקלים למ"ר בבנין בן 27 קומות בלבד • יעקב ערבליך מנהל קבוצת סן חן : "לא יהיה מחיר כזה במיוחד באזור בו המחירים רק נמצאים כיום על קו הזינוק לקראת פריצת הדרך"

שוברים שוק: המיזם שמציב אתגר ליזמים בגוש דן
תמונה של מיקום מגדל בזל צילום: יח"צ

כללי משחק חדשים באזור המבטיח הבא של גוש דן: קבוצת סופרין וייס נדל"ן, שרכשה לאחרונה את האופציה להקמת מגדל משרדי בוטיק ייחודי בשם 'בזל פארק', מציבה אתגר נדל"ני חדש כאשר היא מציעה מחיר חסר תקדים למטר רבוע במגדל משרדים ייחודי ויחיד מסוגו.

את הבשורה הייחודית למגזר החרדי של נדל"ן מסחרי מניב מביאה קבוצת 'סן חן' וקבוצת 'סופרין וייס' כתמהיל השקעה מועדף. שיתוף הפעולה בין הקבוצות החל בפרויקט מגדל 'הכשרת היישוב' במתחם ה-BBC, שכיום נחשב לזירת העסקים הבאה של גוש דן. חברות וארגונים גדולים מעדיפים לצאת כיום מלב תל אביב בשל העלות הגבוהה ובעיית הנגישות.

בשל כך, המחירים המוצעים כיום לרכישת משרד לשימוש פרטי או להשקעה, נחשב עדיין זול יחסית לצפי, משום שתוך זמן קצר צפויים המחירים לעלות משמעותית עם העלייה בביקושים ובמגדלי המשרדים הרבים המוקמים באזור. עם זאת, חברת סופרין וייס נדל"ן בע"מ מציעה גם היום מחיר כדאי ביותר והוא מתחיל מ-6800 שקלים בלבד למ"ר, מה שהופך את מגדל 'בזל פארק' להשקעה מהמשתלמות ביותר הקיימות כיום באזור גוש דן.

המגרש אותו רכשה קבוצת סופרין-וייס ממוקם בלב אזור העסקים, מול בתי המשפט, על ציר הרכבת הקלה ובמרחק אפסי מכל צירי התנועה המרכזיים. האזור נחשב פרקטי מאוד לגישה ולתנועה, האזור משופע באופציות חניה רבות גם ללקוחות המגיעים מבחוץ ולא רק לעובדים הקבועים במשרדים. כמו כן אופציות ההגעה בתחבורה הציבורית הן רבות מאוד הן באוטובוסים והן ברכבת הקלה הנבנית, מה שמהווה נתוני פתיחה מעולים למשרד מכל סוג שהוא.

מגדל באזל פארק- קרדיט: יח"צ

את מגדל בזל פארק מתכוונת חברת סופרין וייס להקים במתווה של משרדי בוטיק יוקרתיים, המגדל יהיה בן 27 קומות וישתרע על שטח של 40 אלף מ"ר בלבד, המגדל צופה לנוף המרהיב של הפארק האקולוגי החדש ושכונת לב המושבות החדשה, מה שישמור על איכות החיים והייחודיות של העסקים.

המשרדים ישווקו לחברות גדולות וגם למשקיעים פרטיים בתמהיל מבוקר ונכון כדי להעניק פתרונות מושלמים לכל לקוח. בקבוצת סופרין וייס בנו את חבילות ההשקעה המושלמות בהתאמה ובמגוון גדול מאוד של אופציות רכישה.

צחי סופרין מנכ"ל קבוצת הנדל"ן סופרין וייס אומר כי "מדובר במחיר שקשה למצוא במיוחד באזור בו המחירים רק נמצאים כיום על קו הזינוק לקראת פריצת הדרך. עם כל יום שעובר אנו מתקרבים לנקודה בה נראה זינוק במחירים ככל שמתקדמות גם עבודות הבניה למגדלי המשרדים הרבים המוקמים באזור. זאת לא יומרה מצדנו לומר כי אנחנו מציעים הזדמנות נדל"נית משתלמת שלא תחזור כל כך מהר". 

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-395-2825 

מגדל משרדים השקעה נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד