י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלקטרה בפעילות למתקינים • והזוכה: מתקין מבית שמש

בענקית המיזוג אלקטרה ניצלו את שאריות השמש של עונת הסתיו לפעילות צבעונית ביותר שהפתיעה את המתקינים שלהם בחיוך גדול • כל מתקין קיבל עד פתח דלת ביתו חבילה יפה ובה חולצה וכובע שמש של אלקטרה • בגלויה שצורפה אל החבילה נכתב למתקינים כי מי שישלח תמונה שלו עם הציוד שקיבל, ייכנס להגרלה על ארוחה זוגית

אלקטרה בפעילות למתקינים • והזוכה: מתקין מבית שמש
המתנה למתקינים צילום: יח"צ

בענקית המיזוג אלקטרה ניצלו את שאריות השמש של עונת הסתיו לפעילות צבעונית ביותר שהפתיעה את המתקינים שלהם בחיוך גדול. כל מתקין קיבל עד פתח דלת ביתו חבילה יפה ובה חולצה וכובע שמש של אלקטרה. בגלויה שצורפה אל החבילה נכתב למתקינים כי מי שישלח תמונה שלו עם הציוד שקיבל, ייכנס להגרלה על ארוחה זוגית.

מאות מתקינים נהנו לשתף את אלקטרה בתמונות שהצטלמו עם החולצות והכובעים ונכנסו להגרלה. בשובר לארוחה הזוגית על חשבון אלקטרה, זכה מתקין מהעיר בית שמש.

בענקית המיזוג אלקטרה מקפידים על התייעלות ושיפור מוקפד של כל המחלקות ללא הפוגה. מותגי המזגנים החדשים שיצאו לשוק בשנים האחרונות, עברו בדיקות מחמירות של טובי אנשי המקצוע, ללא ויתורים כפי שמקפידים באלקטרה.

בין השיפורים המשמעותיים שהציגה אלקטרה היו כמובן מזגנים בכשרות מהודרת שיצאו השנה בהשגחת בד"ץ של הרב רובין שליט"א, זאת בנוסף לאישור המכון מדעי טכנולוגי להלכה בראשות הרה"ג לוי יצחק הלפרין שליט"א, ובכך הוכיחה ענקית המיזוג את כוונותיה ביחס למגזר החרדי.

לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת, מאמינים באלקטרה בכל מאוד כי השגרירים האמתיים הם המתקינים המקצועיים שנמצאים בשטח. רואים ושומעים את העבודה ואת הצרכנים והלב שלהם מונח בעבודה. לפיכך מקפידים לשמור על קשר אישי לכל אורך הדרך.

לפני כחצי שנה אירחה אלקטרה מאות מתקינים וטכנאי מיזוג בשני ערבים נפרדים בירושלים וברמת גן, לערב מגוון שכלל ארוחה עשירה, שיח פתוח והדרכה מקצועית בתוספת שילוב חיזוק חיצוני של המנטור הידוע והמוביל לעסקים, ניר דובדבני, שהעניק ארגז כלים מקצועי ויעיל לכל משתתף. יותר מ-100 מתקינים השתתפו בכל אירוע.

"החיבור בין אלקטרה והציבור החרדי הוא עמוק ורשם שנים", אמר אז מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, יגיל וויט, ואכן, אלקטרה מוכיחה כי היא מביאה פתרונות לציבור הלקוחות החרדים שלה מתוך השקעה עצומה בכספים וכח אדם ואינה חוסכת בציבור לקוחותיה ובציבור המתקינים והטכנאים במגזר הלקוחות שומרי התורה והמצוות.

 

 

אלקטרה מזגנים מתקין מזגנים מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד